szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Csak a Lounge Design Kft.-nek több mint 9 milliárd forintos bevétele volt tavaly.

Jelentősen nőttek a kormányzati propagandát gyártó és terítő reklámcégek bevételei, a Rogán Antal szárnyai alatt 2016 óta Balásy Gyula lett a kormányreklámok legfőbb gyártója és kiadója, cégei folyamatosan nyerésben vannak a vonatkozó közbeszerzéseken, írja a 24.hu.

A központi cég, a 2018-ban 52 milliárd forint bevételű New Land Media Kft. még nem adta le a tavalyi mérlegét, a Lounge Design Kft. azonban igen.

A portál azt írja, hogy a mérleg szerint a Lounge-nak 2019-ben 9 milliárd 139 millió forintos forgalma volt, ami 1,3 milliárddal haladta meg a tavalyelőtti, és 6 milliárddal a 2017-es bevételt.

Az 1,1 milliárd forint adózott eredmény ugyan elmaradt a 2018-as évben hozott 2 milliárd forintos nyereségtől, de a 24.hu szerint

Balásy Gyula a május 28-án tartott egyszemélyes közgyűlésen így is 1,5 milliárd forint osztalékot szavazott meg magának.

A New Land Media mellett, a kisebb vidéki televíziók, önkormányzati újságok elérésére hozták létre a Village Media Kft.-t, amelyet a New Land médiaigazgatója, Hídvégi Krisztina vezet, és lényegében a New Land reklámjait értékesíti tovább meglehetősen nyereséges formában.

A Village Mediának 2 milliárd 264 millió forgalma volt, így durván minden negyedik forintja nyereségként jelent meg, Hídvégi Krisztina pedig 510 millió forint osztalékot vehetett ki.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Mit okozhatnak az előre telepített reklámszoftverek a mobilokon?

Problémát jelentenek a telefonokra és táblagépekre előre telepített alkalmazások – figyelmeztet a Kaspersky. A gyakran letörölhetetlen alkalmazások kockázata márkától függően egy és öt százalék között mozog az olcsóbb készülékek esetén, de extrém esetben akár 27 százalékosra is felmehet.