Évi 1,7 milliárdot fizettek volna a BKV hirdetési felületeiért

Évről évre kevesebb pénzt kap a BKV a hirdetési felületei után.

  • hvg.hu hvg.hu
Évi 1,7 milliárdot fizettek volna a BKV hirdetési felületeiért

A Budapesti Közlekedési Központ és a BKV már 2016-ban kiírta a közbeszerzést a közlekedési vállalat hirdetési felületeinek hasznosítására, de az idei önkormányzati választásokig nem értékelték ki a pályázatokat. A HVG értesülései szerint a feltételeket úgy határozták meg, hogy a végső haszonélvező gyakorlatilag csak a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Publimont és a francia JCDecaux lehetett volna. De az új városvezetés eredménytelennek minősítette a tendert.

A Világgazdaság most azt írja: a JCDecaux havonta 142 millió forintot, azaz évente 1,7 milliárdot ajánlott a BKV-nak. Ez a hétszerese annak, amennyit a cég most fizet. A BKV adatszolgáltatásából az derül ki, hogy a közlekedési eszközök és a köztéri reklámhelyek reklámcélú hasznosításából tavaly összesen 531 millió forint folyt be, az idén májusig pedig 256 millió. A trendből az látszik, hogy a BKV évről évre kevesebb pénzhez jut a hirdetési felületei után

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.