#kereskedelem


Munkavállalói élménytervezés és empátia - a túlélés záloga
 

Munkavállalói élménytervezés és empátia - a túlélés záloga

A koronavírus nyomán kialakult helyzetben a vállalatokon belül tektonikus változások mennek végbe. Ha egy cég ma meg akarja tartani a piaci helyzetét, az ügyfeleit, akkor legalább akkora energiát kell szánnia a munkavállalók élményének újragondolására, mint amennyit az ügyfélélmény tervezésre fordít.

HVG Konferencia HVG Konferencia











40 ezer dolgozó tűnt el a boltokból
 

40 ezer dolgozó tűnt el a boltokból

Még csak részleges adatok ismertek arról, mennyire ütötte meg a koronavírus a kereskedelmet, de ezekből az látszik, hogy májusban még nem volt az igazi az újranyitás, csak júniusban kezdhetett el javulni a helyzet.

hvg.hu hvg.hu




A kínaiak nem feltétlenül akarják tudni, mire is költenek
 

A kínaiak nem feltétlenül akarják tudni, mire is költenek

A meglepetés erejével hódítanak a cégek a kínai piacon: egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek azok a kampányok, aminek a keretén belül a vásárló kifizet egy összeget és nem is tudja, mit kap ezért cserébe. A legelvetemültebbek akár egy millió jüant, azaz közel 43 millió forintot is fizetnek a meglepetésért.

hvg.hu hvg.hu