Megkérdeztük az Operatív törzset, milyen teszteket használnak, azt válaszolták, hordjunk maszkot
Arra sem kaptunk választ, az aktív fertőzöttek közül hányan kapták el kórházban, idősotthonban a betegséget.
Arra sem kaptunk választ, az aktív fertőzöttek közül hányan kapták el kórházban, idősotthonban a betegséget.
Továbbra is jelentős visszaeséssel számol idén a kommunikációs iparág a járvány miatt.
Elon Musk szerint a Neuralink nevű cége által fejlesztett agy–számítógép interfész lehetővé teszi majd, hogy a mostaninál jóval gyorsabban tudjuk közölni a gondolatainkat.
Az állami megrendelésekből gazdagodó oligarcha luxusjachtján töltött külügyminiszteri nyaralást nehéz lenne megmagyarázni, ezért augusztus közepe óta a kormány és a hozzá tartozó propagandalapok is próbálnak a lehető legkevesebbet beszélni Szijjártó Péter nyaralásáról. Ha mégis beszélnek, akkor is csak a külügyminiszter magánéletéről ejtenek szót.
Újabb pénzeket csoportosított át a kormány a tulajdonképpen már elfogyó, de szabadon túlléphető keretből: ezúttal a kormányzati kommunikáció, a turizmus és a Petőfi Irodalmi Múzeum a nyertes.
Fejenként 150 ezer forintra lehet pályázni.
Változás, válság vagy katasztrófa? Miért nem hiszünk a tudósoknak, és miért van már elegünk a témából? Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és válságmenedzserrel, az Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának elnökével beszélgettünk arról, hogyan is kellene hatékonyan beszélnünk a klímaváltozásról.
A kommunikációt kutató tudósokat örökösen foglalkoztató kérdés, hogy mikor engedik az emberek meggyőzni magukat valamiről, és mikor nem.
Bár a folyamatos kommunikáció korát éljük, furcsa módon az egyik legfontosabb összetevő eltűnt a párbeszédekből: az odafigyelés.
Úgy kellene beszélnünk az embereinkkel, ahogy mi is szeretnénk, ha velünk beszélnének: tapintatosan, őszintén, világosan. Ezt a három jellemzőt szabályként is megfogalmazhatjuk.
A miniszterelnöki Facebook-oldal követőinek száma hétfőn átlépte az egymilliót, és ezt a kormányfő a jelek szerint kizárólag a koronavírus-járvány ügyes felhasználásának köszönheti.
Négy tipp azoknak, akik másokért is felelősek. Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó cikke.
Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.
A múltat ugyanolyan nehéz megérteni, mint a jövőt megmondani. A HVG jóslata: a következő évtized a 100 évvel ezelőtti régi történeteket fogalmazza újra, de minden gyorsabb, veszélyesebb és még inkább felhasználóbarát lesz. Ez sorozatunk 7. része, a téma a média és a kommunikáció.
A kormányzati kommunikáció tenderein tízmilliárdokat nyerő cégeken kívül más nem is pályázott.
Önmagunk és tudásunk prezentálása egyáltalán nem fejeződik be az iskolaéveinkkel együtt, sőt, lényegében erről szól az életünk. A megmérettetés folytatódik a munkahelyen – immár sokkal nagyobb téttel. Nemcsak arról van szó, hogy nap mint nap teljesítenünk kell, hanem arról is, hogy amit csinálunk, arról időről időre beszélnünk kell mások előtt.
Nem csak a számok döntenek, amikor valaki hitelt vesz fel, sokat számít a kiszolgálás minősége és a gyorsaság is mondja Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A bank új reklámjait és kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group kreatív igazgatója szerint a piac változásait a pénzintézetek kommunikációja is követte. A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése. Páros interjúnk.
A munkaerőhiány miatt a vállalatoknak különleges toborzási stratégiákat kell kitalálniuk, mert bizonyos felvételi folyamatok elriaszthatják e jelölteket.