A márkahűség hiánycikk 2025-ben – állítják a szépségipari márkák a Cosmoprof Bolognán
A Cosmoprof Bologna 2025 nem csupán egy újabb szépségipari szakkiállítás volt – tökéletesen tükrözte, milyen gyorsan változik az iparág. Farkas Zsolt beszámolója.
A Cosmoprof Bologna 2025 nem csupán egy újabb szépségipari szakkiállítás volt – tökéletesen tükrözte, milyen gyorsan változik az iparág. Farkas Zsolt beszámolója.
A világ tíz legértékesebb márkája közül nyolc amerikai, a lista elejére idén sem lehetett 100 milliárd dollár alatti márkaértékkel bekerülni.
Az ügyben van egy csavar.
Nem az általa kötött holmikat árulja Tom Daley, hanem különböző szetteket, amelyek segítségével mindenki elkészítheti a saját remekművét.
Ha egy szolgáltatás semmit nem változik, csak nevet vált, akkor biztosan lesznek páran, akik azt mondják, hogy rosszabb lett. A Netpincér is sokat kockáztat 1999 óta létező neve eldobásával, de a váltás akár az egész magyar online szolgáltató piacot is megváltoztathatja.
Ha tippelnünk kellene, valószínűleg nem sok ilyen zöld szörnyeteggel találkozunk majd az utcákon.
Egy márkás pulóver áráért dolgoznak egy hónapig abban a cégben, amelyet ingyen kapott meg a szegedi egyházmegye. A kötöttárugyárban zömében megváltozott munkaképességűeket foglalkoztatnak, ahol jobbára vitorlázók sportruházatának darabjait, olasz megrendelésre szállítják. A 2Rule márkának 2019-ben nem jött be a Szefo Zrt, de a Nanushka új megrendelő lehet a gyárban.
A logóját is megváltoztatják a több szempontból is a rabszolgatartásra utaló márkának.
Az egy évvel korábbi 129 milliós veszteség után tavaly már 21,5 millió forint profitot hozott Mészáros Lőrinc sportmárkája, a 2Rule.
Eltartott egy ideig, amíg a keletnémeteknek elmagyarázták, hogy csak beruházásra kaphatnak nyugati pénzt, és bizony üzleti terv is kell a hitelhez. Nyiladozó kapitalizmus 30 évvel ezelőtt.
Olcsóbb a csokoládé, de nem édesebb. Sőt a gyártónak keserű – kezdődik a máig tartó kelet-nyugati gyanakvás első fejezete.
Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.
És a Google. A két óriás hetedik alkalommal húzza be az első helyet.
Mutatjuk, hogy miről lehet majd egyértelműen beazonosítani a közeljövőben érkező nagyteljesítményű Volkswageneket.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
A marketing alattomos erővel hat a tudattalan énünkre, és már ott is egy tábla csoki a kezünkben. A neuromarketingesek legalábbis ezt akarják mindenkivel elhitetni, és hozzáteszik, hogy a döntéseinkért az agyi törzsdúcok területe a felelős. Tényleg ilyen egyszerűen működik?
Az autóipar néhány nagyágyúja a jelek szerint megvétózhatja az Aurus európai térhódítását, amin csak egy névváltoztatás segíthet.
A holland LetsGoDigital blog szúrta ki, hogy az LG egy új márkanevet jegyeztetett be, ami szorosan kapcsolódik a Barcelonában bemutatkozó G8 ThinQ-hoz.