Az M3-as BMW-k Szent Grálja: eladó egy 30 éves M3 Sport Evolution
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
Még a fehér fényezés is feláras, de a digitális műszeregység a standard felszereltség részét képezi.
A bajorok csúcskategóriás divatterepjáróját alaposan kiszélesítették, és gigantikus kerekeket szereltek rá.
A látványosan kiszélesített, méretes divatterepjáró motorjának teljesítménye meghaladja az 500 lóerőt.
A német gyártó legfrissebb modellje egy kupésra faragott szabadidő-autó, ami várhatóan jövőre jut el hozzánk.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
Sokak örömére a bajor gyártó népszerű modellje várhatóan nem kap túlságosan nagy hűtőrácsokat.
A felvétel készítői többek közt azt is megnézték, hogyan katapultál a kocsi 0-ról 200 km/h-ra.
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.
A hetedik generációs Golf belső égésű motor nélküli zöld rendszámos változata a jelek szerint egy ideig még velünk marad.
Ez a tágas csomagtartójú négykarikás úgy gyorsul állóhelyzetből 100-as tempóra, hogy azt nagyon sok kétszemélyes sportkocsi megirigyelné.
A sebességkorlátozás nélküli német autópályák új királya lehet ez az 5 személyes bajor családi autó.
Az ID.3 piacra kerülését igen komoly szoftverproblémák hátráltatják, amit most belső források is megerősítettek.
A divatterepjárót villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Az Opel praktikus családi kocsija egyetlen területre fókuszál. Az alacsony fogyasztásra, ami miatt azt is bevállalták, hogy a típus mostantól már kizárólag 3 hengeres motorokkal készül.
Ez a makulátlan állapotú E30-as BMW egyenesen 1986-ba repít vissza bennünket.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.
A német gyártó vadonatúj kompakt modellje legolcsóbban 8,34 millió forint ellenében vezethető haza.