Módosít a szabályzatán a YouTube, és ennek sokan nem fognak örülni
Egyszerre két olyan dolgot is bevezet a YouTube, ami miatt az eddiginél jóval több hirdetést láthatnak majd a felhasználók.
Egyszerre két olyan dolgot is bevezet a YouTube, ami miatt az eddiginél jóval több hirdetést láthatnak majd a felhasználók.
Az NMHH megint megvizsgálta a Bayer show egyik adását is.
Mostanáig közel két tucat nagyvállalat jelentette ki, hogy meghatározatlan ideig nem ad fel hirdetést a Facebookon. A legnagyobb nevek között ott az Unilever, a Mozilla, a Honda és a Starbucks is.
A miniszter közösségi oldalon megosztott fotója reklámnak tűnik.
A meztelen "színészek" egyszer csak megjelennek egy családi ház ajtajában.
A YouTube marketingesei sok mindent bevetnek, hogy előfizetőket toborozzanak a videómegosztó fizetős szolgáltatásához. Úgy tűnik, még egy pszichológiai trükköt is, amelyre valószínűleg csak kevesen figyeltek fel eddig.
Mintha egy széttörni készülő hatalmas akvárium lenne, olyan reklámfal került Szöul egyik felkapott utcájába. A szerkezetben persze egy cseppnyi víz nincs.
Újabb információk szerint nem arról van szó, hogy a Facebook letett volna hirdetések WhatsApp alkalmazásba költöztetéséről, egyszerűen csak a megvalósítás hosszabb időt vesz igénybe, mint azt korábban gondolták.
Határozatlan ideig nem jelenhetnek meg reklámok azoknál a YouTube-videóknál, amelyekben szó esik a koronavírusról. A videósok szerint a szabály túlságosan szigorú, és kettős mércét emlegetnek.
Ami skandináv, az szent.
Pedig az anyaság valóságát próbálta bemutatni.