szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A miniszter közösségi oldalon megosztott fotója reklámnak tűnik.

„Nekünk a Mangóval indul a balatoni nyár Györökön” – ezzel a szöveggel és egy fotóval jelezte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, hogy számára már megkezdődött a szezon.

A képen a miniszter, a nagyobbik fia, és vélhetően a györöki étterem tulajdonosa látható, egymáshoz közel.

A Népszava megjegyezte, hogy a poszt akár reklámnak is minősülhet, mivel Szijjártó Facebook-oldalát 93 ezren kedvelik, és közel 140 ezren követik, a miniszter beleesik abba a kategóriába, amit a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) véleményvezérként, influenszerként tart számon.

Néhány kommentelő megjegyezte, hogy a politikusnak oda kellett volna írnia a képhez, hogy reklámot látnak, a fotón ugyanis jól olvashatóan látszik, hogy hol készült.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Jakab Péter indul a miniszterelnök-jelölti előválasztáson

Jakab Péter indul a miniszterelnök-jelölti előválasztáson

Összeesküvés-elméletre építi digitális szabadságharcát a kormány

Összeesküvés-elméletre építi digitális szabadságharcát a kormány

Kidobott karácsonyfákból készítenek üdítőt Észtországban

Kidobott karácsonyfákból készítenek üdítőt Észtországban