Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Az utóbbi két hónap statisztikái alapján az öt legdrágább hirdetés mindegyike a Gyurcsány Show volt.
Május 15-én, Karácsony Gergely miniszterelnökjelölt-jelölti bejelentése napján indította be a Fidesz a közösségi médiában a Gyurcsány Show, illetve a Karácsony = 99% Gyurcsány reklámkampányát, amely elől tulajdonképpen lehetetlen elbújni a YouTube-on.
A Telex a Google politikai hirdetéseket dokumentáló, hivatalos átláthatósági jelentése alapján megnézte, hogy a rendszer 2019 márciusi elindulása óta hány magyar politikai hirdetést tettek közzé és mennyiért.
A portál szerint az utóbbi bő két évben 2601 magyar nyelvű politikai hirdetést regisztráltak, ami összesen 114 millió forintba került.
Ennek több mint a fele, 65 millió forint csak a Fidesz másfél hónapja indított kampányára ment el.
Jelenleg így néz ki a magyar politikai hirdetések költési toplistája:
Korábban a Momentum a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz fordult a fideszes videók miatt, hogy lépjen fel a gyermekek védelmében (mert mesék előtt is vetítették a hirdetést), ám a hatóság nem állapította meg a hatáskörét. Így a momentumosok bejelentették, hogy a YouTube-hoz fordulnak.
Egy 2017-es számlával illusztrálták a fideszes videóban, hogy egekben voltak a rezsiárak Gyurcsány alatt
A fél perces videóban arról beszélnek, milyen rossz volt Gyurcsány alatt Magyarország, de egy kis hiba becsúszott.
A portál megnézte, hogy nemzetközi viszonylatban hogyan állnak a magyar politikai hirdetések. Eszerint a YouTube legbőkezűbb politikai hirdetői az amerikaiak voltak, az elmúlt két évben 766 millió dollár (226 milliárd forint) ment el ilyen reklámokra, Donald Trump és Joe Biden elnökválasztási kampányai 83-83 milliót tettek ki ebből.
Az EU (és a britek) ez idő alatt 17,5 millió eurót költöttek, ennek két százaléka, 320 ezer euró a magyar költés. A román politikai szféra 2,7 millió euróért hirdetett 2019 márciusa óta, az angolok 2,3 millióért, ezután következnek a németek és a hollandok 1,6, illetve 1,3 millióval, és egymillió fölött van még Ausztria, Spanyolország, Görögország és Szlovákia.
A Gyurcsány Ferenccel kapcsolatos hirdetés nagyjából másfél hónapja fut. Ha ezt az időszakot nézzük, azt látjuk, hogy
egész Európa legdrágább politikai YouTube-hirdetéseinek toplistáján az első ötből öt a Gyurcsány Show.
Utána egy finn hirdetés jön, és aztán megint a Fidesz. Ha egész 2021-et nézzük, akkor az első három legdrágább lesz gyurcsányozós reklám, aztán jön két holland hirdetés, és utána újabb két fideszes. De ha az örökranglistát nézzük meg a rendszer 2019 tavaszi indulása óta, akkor is odafér a 3., a 7., és a 11. helyre a legdrágább hirdetések között egy-egy darab a gyurcsányozós műsorból.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
1944 őszére a japán legfelsőbb vezetésben is mindenki tudta, hogy a háború erősen vesztésre áll. A hadi helyzeten egy első látásra példátlannak tűnő új taktikával igyekeztek fordítani: fiatal, gyakran az iskolapadból éppen csak kiesett, brutális módszerekkel kiképzett pilóták ezreit küldték a biztos halálba. A japán kapituláció és az utolsó öngyilkos küldetés nyolcvanadik évfordulóján a kamikaze hadviselés történetét idézzük fel.