Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Az utóbbi két hónap statisztikái alapján az öt legdrágább hirdetés mindegyike a Gyurcsány Show volt.
Május 15-én, Karácsony Gergely miniszterelnökjelölt-jelölti bejelentése napján indította be a Fidesz a közösségi médiában a Gyurcsány Show, illetve a Karácsony = 99% Gyurcsány reklámkampányát, amely elől tulajdonképpen lehetetlen elbújni a YouTube-on.
A Telex a Google politikai hirdetéseket dokumentáló, hivatalos átláthatósági jelentése alapján megnézte, hogy a rendszer 2019 márciusi elindulása óta hány magyar politikai hirdetést tettek közzé és mennyiért.
A portál szerint az utóbbi bő két évben 2601 magyar nyelvű politikai hirdetést regisztráltak, ami összesen 114 millió forintba került.
Ennek több mint a fele, 65 millió forint csak a Fidesz másfél hónapja indított kampányára ment el.
Jelenleg így néz ki a magyar politikai hirdetések költési toplistája:
Korábban a Momentum a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz fordult a fideszes videók miatt, hogy lépjen fel a gyermekek védelmében (mert mesék előtt is vetítették a hirdetést), ám a hatóság nem állapította meg a hatáskörét. Így a momentumosok bejelentették, hogy a YouTube-hoz fordulnak.
Egy 2017-es számlával illusztrálták a fideszes videóban, hogy egekben voltak a rezsiárak Gyurcsány alatt
A fél perces videóban arról beszélnek, milyen rossz volt Gyurcsány alatt Magyarország, de egy kis hiba becsúszott.
A portál megnézte, hogy nemzetközi viszonylatban hogyan állnak a magyar politikai hirdetések. Eszerint a YouTube legbőkezűbb politikai hirdetői az amerikaiak voltak, az elmúlt két évben 766 millió dollár (226 milliárd forint) ment el ilyen reklámokra, Donald Trump és Joe Biden elnökválasztási kampányai 83-83 milliót tettek ki ebből.
Az EU (és a britek) ez idő alatt 17,5 millió eurót költöttek, ennek két százaléka, 320 ezer euró a magyar költés. A román politikai szféra 2,7 millió euróért hirdetett 2019 márciusa óta, az angolok 2,3 millióért, ezután következnek a németek és a hollandok 1,6, illetve 1,3 millióval, és egymillió fölött van még Ausztria, Spanyolország, Görögország és Szlovákia.
A Gyurcsány Ferenccel kapcsolatos hirdetés nagyjából másfél hónapja fut. Ha ezt az időszakot nézzük, azt látjuk, hogy
egész Európa legdrágább politikai YouTube-hirdetéseinek toplistáján az első ötből öt a Gyurcsány Show.
Utána egy finn hirdetés jön, és aztán megint a Fidesz. Ha egész 2021-et nézzük, akkor az első három legdrágább lesz gyurcsányozós reklám, aztán jön két holland hirdetés, és utána újabb két fideszes. De ha az örökranglistát nézzük meg a rendszer 2019 tavaszi indulása óta, akkor is odafér a 3., a 7., és a 11. helyre a legdrágább hirdetések között egy-egy darab a gyurcsányozós műsorból.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Maga állította csapdába esett Donald Trump, mert az egykor a barátjának számító szexuális ragadozóval, Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.