A Heineken hirdetésben rúgott még egy nagyot az elbukott Szuperligába

A két napig élt szakadár liga kiagyalói csak ittasak lehettek a cég szerint.

  • hvg.hu hvg.hu
A Heineken hirdetésben rúgott még egy nagyot az elbukott Szuperligába

A mindössze két nap alatt totálisan elbukott Európai Szuperliga ötlete önmagában is a legröhejesebb történetek egyike volt a héten, de a Heineken rúgott még egy utolsót a hamvába halt ligába: az alkoholmentes sörének reklámáján hívta fel a figyelmet a felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára.

“Ne igyál, és indíts el egy ligát” - áll a szövegen.

Heineken

A holland sörmulti nyilván arra utal azon túl, hogy ők büszke szponzorai a Bajnokok Ligájának már 1994 óta, hogy a Szuperliga megálmodói csak részegen gondolhatták azt, át tudják vinni az UEFA-n és a szurkolókon a meghívásos bajnokság ötletét, ami a leggazdagabb és legnépszerűbb húsz klubot gyűjtötte volna össze.

A kezdeményezéshez 12 csapat csatlakozott Spanyolországból, Angliából és Olaszországból, de nagyrészük gyorsan lefújta a tervet, és mostanra hivatalosan csak a Real Madrid és a Barcelona részei a nagy projektnek.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gifeket, videókat.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.