Májusban már "csak" 52 százalékkal estek az európai új autó eladások
Az előző hónaphoz képest kicsit javult a helyzet, de májusban még mindig nagyon kevés új személyautó talált gazdára.
Az előző hónaphoz képest kicsit javult a helyzet, de májusban még mindig nagyon kevés új személyautó talált gazdára.
Ilyen jelentős visszaesést az eladási adatok regisztrálásának megkezdése óta nem jegyeztek fel.
A koronavírus miatt nemcsak a gyártási, hanem a helyi értékesítési tevékenységek is teljesen leálltak.
Harminchétezerrel kevesebb új autó kerülhet az utakra idén Magyarországon, mint amennyit eddig vártak.
Emelt hasmagasság, intelligens összkerékhajtás és a Toyota legújabb hibrid rendszere a kompakt SUV-ban.
Európában a legnagyobb visszaesést a koronavírus által leginkább sújtott Olaszországban regisztrálták.
Félő, hogy a kijárási korlátozások feloldása után az újból munkába indulók a fizikai távolságtartás miatt kerülik majd a tömegközlekedést, és még többen ülnek majd autóba, mint eddig.
A részben vagy teljesen elektromos hajtású modellek részesedése igen komoly mértékben nőtt.
A wolfsburgiak népszerű kompakt modelljét egy francia kisautó előzte meg az eladási listák élén.
Elég gyengén kezdte az évet az európai autópiac, január után februárban is a korábbiaknál kevesebb kocsi talált gazdára.
A villanyautók piaca elsősorban azért lassult le, mert egyes országokban jelentősen megvágták az állami támogatásokat.
Egy friss tervezet szerint az új autók vásárlása kapcsán a biztosítóktól jól ismert bonus-malus rendszert vezetnének be Németországban.
Ismét megújult a hazai piacon olyannyira népszerű kompakt divatterepjáró, mely mostantól már csak lágyhibrid hajtással készül.
Vázoljuk, hogy az elmúlt esztendőben hogyan alakult a három nagy német prémiumgyártó csatája.
Az elmúlt esztendőben minden korábbinál több SUV talált gazdára Németországban.
A legjobb, ha a motor mihamarabb eléri az ideális működési hőmérsékletét, de nem mindegy, hogy ezt hogyan valósítjuk meg. Adott esetben milliós büntetés is járhat az álló helyzeti melegítésért.
Nyakunkon a minden korábbinál szigorúbb EU-s károsanyag-kibocsátási norma, amelynek csak villanyosítással tudnak megfelelni a gyártók. Ki jobban, ki kevésbé teszi elektromossá autóit, ez pedig különböző előnyökkel és hátrányokkal járhat.
Az autó vezetője a helyszínen életét vesztette.
A jelek szerint még a gyártó egyes képviselőinek sem feltétlenül egyértelmű, hogyan kell írni a CLA legfrissebb változatának a nevét.
Most először fordult elő, hogy a világpiacon csökkentek a tisztán elektromos és plugin hibrid eladások.