Talán örökké gyártani fogják az ősrégi UAZ-t, amit most divatosabbá tettek
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!
A japán gyártó újdonsága ugyan nagyon is divatos, mégsem divatterepjáró, hanem sokkal inkább egy igazi terepjáró.
2019-ben nincs ennél jobban felszerelt, magasabb árú Lada. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az extrákkal telepakolt, modern külsejű, és a korábbinál tisztább üzeművé tett Vesta Cross SW.
A zuffenhauseni gyártó legújabb modellje tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás, nyitott tetős előző generációs 911 GT3.
A nagy teljesítményű amerikai sportkocsi egy téglafalat áttörve okozott komolyabb anyagi kárt.
Nem kevés kilométer van ebben a youngtimerben, de a neves tulajdonos miatt vélhetően igen drágán cserél majd gazdát.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
A Toyota a New York-i Autószalonon tárja először a nagyközönség elé legfrissebb kisautóját, ami valahonnan nagyon ismerős.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Kicsi, alacsony, nagyon könnyű és elképesztően erős - ez a receptje ennek az izgalmas új olasz sportkocsinak.
Japánból érkezett, de olaszosan izgalmas a dizájnja a Mazda új kompaktjának. És hamarosan a benzin- és dízelmotorok előnyeit egymással kombináló új erőforrással is elérhető lesz.
A kékvérű brit gyártó közel 1 milliárd forintos új sportkocsija szinte csak és kizárólag az aerodinamikai hatékonyságról és a hatalmas kanyarsebességről szól.
Jön a tavasz és a nyár, a legújabb Aygóval pedig akár egy kis nyitott tetős autókázásnak sincs akadálya.
A világ legkelendőbb autótípusa háromféle karosszériával és kétféle hibrid hajtáslánccal vág neki a tizenkettedik generációnak. Japán autó talán még sosem volt ennyire európai.
Ez a korosodó bajor járgány nem megkímélt állapotú vagy frissen felújított, hanem olyan, mintha most gördült volna ki a gyárból.