Szuperszéles lett a 840 lóerős legújabb Ferrari
Ezt az olasz sportkocsit arasznyival kiszélesítették, így szinte egy egész sávot elfoglal.
Ezt az olasz sportkocsit arasznyival kiszélesítették, így szinte egy egész sávot elfoglal.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
Vázoljuk, hogy milyen állapotú a Vesta, mellyel naponta mintegy 400-1000 kilométert tesznek meg.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
Mutatjuk az első olyan Ferrarit, melynek nemcsak a hátsó, hanem az első kerekein is volt hajtás. Szuper ritka és az értéke felbecsülhetetlen.
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!
Az 1969-es filmben látható Miurát a valóságban nem törték össze, és a jelek szerint napjainkban is kiváló egészségnek örvend.
A japán gyártó újdonsága ugyan nagyon is divatos, mégsem divatterepjáró, hanem sokkal inkább egy igazi terepjáró.
2019-ben nincs ennél jobban felszerelt, magasabb árú Lada. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az extrákkal telepakolt, modern külsejű, és a korábbinál tisztább üzeművé tett Vesta Cross SW.
A zuffenhauseni gyártó legújabb modellje tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás, nyitott tetős előző generációs 911 GT3.
A nagy teljesítményű amerikai sportkocsi egy téglafalat áttörve okozott komolyabb anyagi kárt.
Nem kevés kilométer van ebben a youngtimerben, de a neves tulajdonos miatt vélhetően igen drágán cserél majd gazdát.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
Az állami hátterű Aurus az orosz piac mellett a világ egyéb részein is ismert és elismert márkává kíván válni. Ebben most a versenysportot hívják segítségül.
A Toyota a New York-i Autószalonon tárja először a nagyközönség elé legfrissebb kisautóját, ami valahonnan nagyon ismerős.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Kicsi, alacsony, nagyon könnyű és elképesztően erős - ez a receptje ennek az izgalmas új olasz sportkocsinak.
Japánból érkezett, de olaszosan izgalmas a dizájnja a Mazda új kompaktjának. És hamarosan a benzin- és dízelmotorok előnyeit egymással kombináló új erőforrással is elérhető lesz.
A kékvérű brit gyártó közel 1 milliárd forintos új sportkocsija szinte csak és kizárólag az aerodinamikai hatékonyságról és a hatalmas kanyarsebességről szól.
Jön a tavasz és a nyár, a legújabb Aygóval pedig akár egy kis nyitott tetős autókázásnak sincs akadálya.