Unikum: Látta már a V16-os motorral szerelt 7-es BMW-t?
Egy patinás bajor luxusszedán azoknak, akik esetleg talán még a V12-es motorok finomságával sem teljesen elégedettek.
Egy patinás bajor luxusszedán azoknak, akik esetleg talán még a V12-es motorok finomságával sem teljesen elégedettek.
A közel 5 évtizedes múlttal rendelkező olasz sportkocsi motorházteteje alatt egy V12-es erőforrás rejtőzik.
Az orosz piac legnépszerűbb új autójából érkezett most egy dinamikus haladásra hangolt új változat.
A gyártó 25. születésnapjára készült limitált szériás olasz sportkocsi ezen példányában alig pár kilométer van.
Jelenleg nem kínálnak ennél olcsóbban használt Ferrarit hazánkban, mutatjuk a V12-es motorral szerelt, 2+2 üléses sárga példányt.
Három évtizedre visszatekintő múlt, nyitható tető és kiváló vezetési élmény. Jelen tesztalanyaink rengeteg közös vonással bírnak, mégis teljesen más karakterűek. Melyik közülük a jobb, őszintébb roadster?
A limitált szériás stuttgarti sportkocsit nem sokat használták az elmúlt években, szinte még újnak mondható.
A megújult ingolstadti sportkocsi kétféle teljesítményszinttel és kétféle karosszériával rendelhető.
Ehhez hasonló bajor sportkocsit használt a James Bondot alakító Pierce Brosnan A világ nem elég című 007-es filmben. És Steve Jobsnak is volt egy ilyen autója.
Néhány millió forint ellenében bárki hazavezetheti ezt a hatalmas V8-as motorral szerelt luxusautót.
A tisztán elektromos változatot követően most a belsőégésű motoros változatokról is lehullott a lepel.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
Elképesztő, hogy a Renault milyen kompakt karosszériába tudott belezsúfolni 7 ülést, azonban akad egy komoly probléma a szuperolcsó újdonsággal.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
Ebből a nagyteljesítményű német sportszedánból nagyon kevés készült a 90-es években.
Motorból csak egyetlen szívó benzines érhető el, igaz legalább kétféle teljesítménnyel.
Alapvetően egy nem túl izgalmas alkatrész a kipufogó, azonban a tervezők ezúttal olyan munkát végeztek, hogy sok autórajongó nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
Vázoljuk, hogy milyen állapotú a Vesta, mellyel naponta mintegy 400-1000 kilométert tesznek meg.