Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Több modellel bővült azon autók listája, amelyekre érvényesíthető a 2,5 milliós támogatás.
A sávos támogatási rendszer bejelentése óta sorra csökkentik az árakat elektromos autók importőrei, hogy az új modellek árai a 11 millió forintos küszöb alatt legyenek – írja a Portfolio. Ez az a határ ugyanis, ahol a vásárlók már érvényesíthetik a korábbinál (1,5 millió forint) is magasabb, 2,5 millió forintos állami támogatást.
4 újabb modellel bővült azon autók listája, amelyekre érvényesíthető a 2,5 milliós támogatás, gyűjtötte össze a portál:
Sok elektromos autó lehet jogosult a 2,5 milliós állami támogatásra
Igaz, ehhez kellhet némi kereskedői kedvezmény vagy a vevő részéről egy szerényebb felszereltségű autó választása, de számtalan olyan modell van a piacon, ami beférhet az állam által most meghatározott 11 millió forintos limitbe.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.