Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A már Magyarországon is rendelhető új prémium szabadidő-autó akkumulátora mostantól gyorsabban tölthető.
A Jaguar 2018 márciusában leplezte le első villanyautóját, a szabadidő-autók piacán hadrendbe állított és a 2019-ben az Év Autójának megválasztott I-Pace-t, melynek most megérkezett a ráncfelvarrt változata.
A faceliftet kívülről alig lehet észrevenni. Mostantól széria a hűtőrács Atlas Chrome díszítőeleme, kaptunk néhány új fényezést és egy új 19 colos könnyűfém felnit – ennyi.
A lényeges változások a lemezek alatt keresendők. A ráncfelvarrt I-Pace alapkiépítésben kínálja a 11 kW-os háromfázisú fedélzeti töltőt, melynek köszönhetően óránként 53 kilométerre elegendő töltést vehet fel az autó, egy teljes töltés pedig mintegy 8,6 órát vesz igénybe. Villámtöltő esetén maximum 100 kW teljesítményt képes felvenni a 90 kWh kapacitású akkumulátoros kocsi.
Újdonság a korábbiaknál könnyebben kezelhető Pivi Pro infotainment rendszer, mely a 12,3 colos digitális műszeregységet, valamint a 10 és 5 colos érintőképernyőket uralja. Említést érdemel továbbá az új 360 fokos 3D kamerarendszer, a továbbfejlesztett vezeték nélküli szoftverfrissítés és a módosított szellőzőrendszer.
A 0-ról 100-ra 4,8 másodperc alatt felgyorsuló, 470 kilométeres WLTP-hatótávú új Jaguar I-Pace magyarországi alapára 23,77 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.