szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Legalábbis megadja magát a klímatudatos, húst kerülni próbáló vásárlói igényeknek.

A McDonald’s a kanadai éttermeiben teszteli, hogy miként állja meg a helyét a menüben a Beyond Meat műhús-pogácsája. A fogyasztók 12 hétig ízlelgethetik majd a növényi alapú szendvicset.

A KFC-ben már túl vannak ezen a teszten, és elég hangos siker lett: Atlantában az első napon hosszú sorokat álltak ki az emberek, hogy megkóstolhassák a vegán burgert.

A McDonald’s P. L. T. burgernek nevezte el a terméket (plant, lettuce, tomato, azaz növény, saláta, paradicsom). A cég a vásárlói igényekkel indokolta a termék tesztelését. A vegán burger 6,49 kanadai dollárba, azaz körülbelül 1500 forintba kerül majd.

A műhús-pogácsát gyártó Beyond Meatnek egyébként hatalmas sikere volt a tőzsdén. A műhús iránt pedig már több gyorsétterem-lánc is érdeklődik. (Magyarországon a Vegan Love étteremben kapható a Beyond Meat hamburgere.)

 

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!