„Nem fogtam fel, mekkora ügy ez, amíg nem kezdtek el befutni az üzenetek olyan emberektől, akiket teljesen izgalomba hozott, és csak azután jöttem rá, mennyire csodálatos is ez” – mondja az új megbízásáról a Londonban élő 21 éves influenszer, Billy Marsal. Billy Marsalt ugyanis modelljének kérte fel az egyik brit ruházati cég, a PrettyLittleThing, ennek az együttműködésnek pedig van egy úttörő eleme: Billy Marsalra csupa olyan jelzőt lehet aggatni, amelyre eddig nem igazán volt nyitott a divat- és reklámipar – fekete, muszlim, plus size. Az együttműködés a brit cég történetében is egyedülálló, eddig ugyanis nem volt fejkendős modelljük.
Billy Marsal a CNN-nek azt mondta, izgalmas feladatnak találja, hogy segítsen a fiatal muszlim nőknek olyan ruhákat találni, amelyek összhangban vannak a vallási értékeikkel.
A cég egyébként korábban olyan hírességekkel működött együtt, mint Kylie Jenner vagy Hailey Baldwin. Billy Marsal felbukkanását többek között az is magyarázza, hogy a PrettyLittleThing nyitni próbál a Közel-Keleten.
A modellt? A muszlimot? A nőt? A fejkendőt? A nyugati divatipar most épp a pénzt, kezdi ugyanis felfedezni magának a muszlim piacot, az erkölcsös divat pedig láthatóvá teszi a muszlim nőket, de ennek nem mindenki örül.