Tóth Gabi és Krausz Gábor augusztusban külön-külön tudatta a nyilvánossága, hogy vége a házasságuknak.
A viszonylag szűkszavú, közösségi médiában megosztott közlemény után azonban egy sokat mondó kép jelent meg az énekesnőről, aki meglehetősen vidám hangulatban vett részt egy jászsági fesztiválon, és a Fricska Táncegyüttes táncosával, Papp Máté Bencével közösen pózolt.
A Blikk most a válófélben lévő pár egyik ismerősére hivatkozva azt írja, hogy Krausz és Tóth Gabi az augusztus eleji, nyilvános szakítás előtt megpróbálták rendbe hozni a kapcsolatukat. Az énekesnő ugyanis állítólag bevallotta a táncossal való afférját, Krausz Gábor pedig úgy döntött, a kislányuk, az eddig felépített közös életük és az elképzelt jövőjük érdekében szemet hunyna a félrelépés felett.
A szakításhoz végül az vezethetett, hogy kiderült, Tóth Gabi és a Fricska táncosának viszonya nem egy futó kaland volt, hanem annál komolyabb – mesélte az ismerős a bulvárlapnak.
A szemünk előtt olvad le Tóth Gabi arcáról az a máz, amelyet a nemzeti-keresztény-ősanya címkékből kent magára az elmúlt években. De ez a máz a rendszer máza is, Tóth-Krauszék, ahogy korábban Varga Juditék válását éppen ezért nehéz nem a családi ügyekben kioktató és előíró hozzáállást képviselő NER hitelességi problémájaként is nézni.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, miközben a szemünk előtt olvad le Tóth Gabi arcáról az a máz, amelyet a nemzeti-keresztény-ősanya címkékből kent magára az elmúlt években, többen is értelmezték már keresztény szemszögből az énekesnő válását.
Az Eucharisztikus Kongresszus főtitkára, az Esztergom-Budapesti főegyházmegye segédpüspöke azt mondta: szeretettel várja egy teára Tóth Gabit. A katolikus papságnak búcsút intő, majd melegként előbújó Hodász András pedig úgy fogalmazott: „Hasonló utat jártam be magam is".