Eshet az eső, fújhat a szél, de Azahriah-koncert akkor is lesz
A menedzsment szerint eső esetén is megtartják a péntekre, szombatra és vasárnapra tervezett arénakoncerteket.
hvg.hu
Nem egyértelműen pocsék, de legalábbis változékony időt jósolnak a következő napokra: többször beborulhat az ég és esőre is lehet számítani, ám az Azahriah-rajongóknak nem kell félniük, nem lesznek lefújva a koncertek.
A zenész három, egymást követő napon lép fel a Puskás Arénában május 24-26. között, és menedzsmentje, a Supermanagement megerősítette az Index érdeklődésére, hogy a rendezvényt eső esetén is megtartják.
A cikkben ugyanakkor azt is írják, hogy esernyőt nem lehet bevinni az arénába, helyette esőkabátban vagy poncsóban célszerű érkezni. Arról egyelőre nincs információ, hogy ha egy erősebb vihar miatt mégis el kell halasztani vagy akár megszakítani a koncertet, hogyan kárpótolják majd a vendégeket.
Emlékezetes volt, amikor tavaly októberben a rajongók órákat álltak sorba, hogy jegyet szerezzenek az arénakoncertekre, az online értékesítő portálok pedig lefagytak. Tegnap írtunk arról, hogy a korábban teltházasként hirdetett eseményekre mégis lehet még jegyeket kapni, habár nyilván nem nagy tételben, párezer darabról lehet szó (összesen több mint százötvenezer nézőt várnak).
A tripla Puskás-koncert előtti napokra időzítették a klipet, amelyben egy francia reggae-duó működik közre.
A felszabadult jegyekről a Supermanagement azt mondta: az első tervek alapján volt esély arra, hogy a delay tornyok kitakarják a színpadot több szektorban, így azokat a helyeket értelemszerűen nem lehetett értékesíteni. A végső színpadi layout alapján azonban ez a kockázat elmúlt, kikerültek a korlátozott látásmódú helyek közül, így az oda szóló jegyek értékesíthetővé váltak. Emellett, mint a hasonló kaliberű koncerteken általában, sokan vannak, akik eladnák a korábban megvásárolt jegyüket, köztük jópár jegyüzér is lehet.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.