Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Hétfőn a Világbank 9,6 százalékra fogta vissza Kína idei várható gazdaságnövekedési kilátását az eddig várt 10,8 százalékról, elsősorban a kínai exporttermékek iránti globális keresletcsökkenés miatt.
Tavaly a kínai GDP-növekedés 13 éve a legmagasabb ütemű, 11,4 százalékos volt a 2006. évi 11,1 százalék után.
A Világbank rámutatott arra, hogy az ország déli területeit hosszabb ideje sújtó - évtizedek óta nem tapasztalt - erős télnek minimális hatása van a gazdaságra.
A bank egyik elemzője azt mondta, hogy lassul a globális gazdaság, ami befolyásolja a kínai gazdaságot, de ennek a kedvezőtlen hatását részben ellensúlyozza a növekvő belső kereslet.
Az ország déli területein hetek óta tartó erős havazás miatt csökkent az ipari termelés és növelte néhány termék, így elsősorban a zöldségek árát, de összességében minimális hatással van az ország gazdaságára.
A Világbank legújabb előrejelzése szerint Kínában idén 4,6 százalékos lesz az infláció az eddig becsült 3,8 százalék helyett, elsősorban a nemzetközi élelmiszerárak emelkedése, valamint a bérköltségek növekedése miatt.
Kínában a tavalyi infláció 4,8 százalékos volt, 11 éve a legmagasabb.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.