Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Fapados légitársaság létrehozatalát tervezi az Air France belföldi utak lebonyolítására, hogy versenyre keljen a Franciaországban már működő Easyjettel.
Vállalati forrásból származó, de a vezetés által meg nem erősített hírek szerint az egyik lehetőség az lenne, hogy az Air France-KLM kebelén belül létrejönne egy új cég, s a vállalat meglévő állományából irányítanának át munkatársakat Marseille, Nizza és Toulouse repülőterére. Az Air France-KLM egyelőre nem kommentálta az értesülést, az összevont csoportnak már van egy fapados cége, a Transavia.
Jelenleg az Easyjet napi hét járatot üzemeltet Párizs és Nizza között, a társaság saját adatai szerint 85 százalékos kihasználtsággal. Az Air France nem tesz közzé adatot gépeinek kihasználtságáról, szakszervezetiek szerint a válság miatt a belföldi utakon több volt a kiadás, mint a bevétel.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.