Kiütötte a nézettségi dobogóról a köztévét a Comedyt is üzemeltető Viacom-csoport

A köztévé nézettsége nagyon visszaesett, a Viacom tudott ezzel nyerni.

  • hvg.hu hvg.hu
Kiütötte a nézettségi dobogóról a köztévét a Comedyt is üzemeltető Viacom-csoport

A Viacom-csoport lett a harmadik legnézettebb piaci szereplő a hazai televíziózásban - írja az Index.

Az egész napra vetített, 18-49-es közönségarányt tekintve a magyar piacon az elmúlt években az első két helyen az RTL- és a TV2-csoport állt, a harmadikon pedig a köztévé összesen hét tévéadóval, az első negyedévet tekintve viszont a nézők egynegyede elmenekült az MTVA-ről és a csatornacsalád összesített negyedéves közönségaránya 6,88 százalékra esett vissza, 24,6 százalékot vesztve a 2017-es év első három hónapjához képest.

A nézettséget tekintve most az RTL-csoport áll az élen hat csatornával (RTL Klub, RTL II, RTL Gold, Muzsika TV, Film+ és Cool) 23,73 százalékkal,ami 8,6 százalékos csökkenést jelent nekik. A TV2-csoport 12,4 százalékkal növelte a közönségarányát, most 20,7 százalékon áll összesen 11 csatornával (TV2, Super TV2, Zenebutik, Izaura TV, Humor, Mozi+, Fem3, Spíler1, Prime, LiChi TV és Kiwi TV, amelyhez indítanak még Spíler 2-t és Spíler 3-at).

Az MTVA-tól a harmadik helyet viszont a Viacom szerezte meg 7,56 százalékkal, összesen nyolc tévécsatornával (Comedy Central, Comedy Central Family, MTV, VH-1, Nickelodeon, Paramount, Nick Jr és Spike).

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.