Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A nagybevásárlás online, drágábban történik.
A járvány kezdete óta visszaszorult a készpénzes fizetés és a bankfiókos ügyintézés a K&H Bank felmérése szerint. A megkérdezettek 58 százaléka a korábbinál ritkábban fizetett készpénzzel, 51 százaléka pedig nem vett fel olyan gyakran készpénzt az ATM-automatákból.
A válaszadók 42 százaléka továbbra is legalább olyan sűrűn fizet készpénzzel, mint a járvány kitörése előtt. Ezt azzal indokolták, hogy keveset költenek, egyszerűbb készpénzzel fizetni. Illetve azok zsebében sok még az apró, akik készpénzben kapják a fizetésüket.
A mobil- és az internetbankot is sokan használják, miközben egyre népszerűbb a házhozszállításos online nagybevásárlás. Míg ezek átlagos értéke a veszélyhelyzet kihirdetése előtt 17 ezer forint volt, mára 20 ezerre emelkedett.
Piacra viszont a korábbinál kevesebben járnak, 71 százalékos a visszaesés.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.