Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Az utasok száz eurót fizettek volna a fuvarért Budapesten.
Két év börtönbüntetésre ítélt első fokon csütörtökön egy egyéni vállalkozóként dolgozó budapesti taxist a Tatai Járásbíróság, aki négy afgán migránst akart az osztrák határ közelébe vinni – közölte a Komárom-Esztergom Megyei Főügyészség.
Horváth Sándor helyettes sajtószóvivő tájékoztatása szerint a sofőr hétfőn Budapesten vette fel az autójába az utasokat, akik előre 100 eurót fizettek. Útközben közölte az afgánokkal, hogy a határzár miatt csak a határ közelébe szállíthatja őket, majd átadta nekik mobiltelefonját a továbbjutás megszervezéséhez.
A járművet az M1-es autópályán Tata közelében állította meg a rendőrség.
A hír arra nem tért ki, mivel vádolták a taxist, de az kiderült, hogy a Tatai Járásbíróság a vezetőt két év börtönbüntetésre ítélte, valamint a tőle lefoglalt telefont és valutát elkobozta. Az ítéletet az ügyész tudomásul vette, a vádlott és védője enyhítésért fellebbezett.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.