Nyaraljon izgalmasabban, mint Orbán Viktor a távoli horvát szigeten, delfinekkel és földalatti labirintussal
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
A miniszter szerint uszítás zajlik ellene.
„A magyar vasút sok sebből vérzik” – ezzel kezdte csütörtöki Facebook-bejegyzését Lázár János építési és közlekedési miniszter.
A tárcavezető a posztban azt írta, nem bánja, ha őt okolják a vasút minden problémájáért és ellene „uszítanak”, mert benne van a munkaköri leírásában, hogy ezt elviselje. „De az nincsen rendben, hogy aki engem akar ütni, az állandóan a vasutasokat és autóbuszosokat találja el. Azt az 53 ezer embert bántja, akik egy évtizedek óta alulfejlesztett rendszert működtetnek, akik szarból építenek várat nap mint nap” – fogalmazott.
Egyúttal bejelentette, hogy megállapodást kötött a szakszervezetek vezetőivel, amelynek értelmében június 30-ig a MÁV nettó 50 ezer forint kifizetést utal át minden munkavállaló SZÉP-kártyájára, decemberben pedig újabb nettó 50 ezer forintot fizetnek nekik a az 350 ezer forintos lojalitási juttatáson túl.
Lázár János három éve vezeti az Építési és Közlekedési Minisztériumot. Minisztersége idején több mint ezer milliárd forint értékben állított le fejlesztéseket számos területen, és kevesebb mint felére vágta a MÁV felújítási és karbantartási költségvetését.
A MÁV-nál a pünkösdi hosszú hétvége sem múlt el káosz nélkül: közel annyi pénzt fizettek vissza emiatt, mint amennyit a késési biztosítás június elsejei bevezetése óta minden más esetben összesen. És ez még csak nem is a nagy vasúti leállás összes extra kiadása. Erről alábbi cikkünkben írtunk bővebben:
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.
Az építési és közlekedési miniszter szerint abban mindenki egyetért, hogy változásra van szükség.