Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
2012 november 1-jétől Nagy Andrea tölti be a Chello Central Europe marketing és kommunikációs igazgatói posztját.
November 1-jétől Nagy Andrea tölti be a Chello Central Europe marketing és kommunikációs igazgatói posztját. A szakember feladata a 9 országban 21 tematikus csatornát üzemeltető cég teljes régiójára kiterjedő kommunikációs és marketing stratégia alakítása, a vállalati és B2C kommunikáció, valamint az ezen tevékenységeket támogató "creative-service" funkció működésének felügyelete lesz.
Nagy Andrea hét évet töltött a Saatchi&Saatchi, majd az M&C Saatchi London és New York irodáiban. Az Egyesült Államok után Amszterdamban folytatta munkáját, ahol szintén hét évig dolgozott a J. Walter Thompson nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgatójaként. 2004-ben tért vissza Magyarországra a JWT budapesti irodájának ügyvezetőjeként, majd három évig a TV2 csoport marketing és kommunikációs igazgatói posztját töltötte be. Az elmúlt évben az NBC Universal közép-kelet-európai marketing-tanácsadójaként dolgozott.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.