szerző:
hvg.hu

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

Nem a szokásos koppintás lenne a kínai Rolls-Royce

Nem a szokásos koppintás lenne a kínai Rolls-Royce

Mindig inkognitó módban böngészne? Ezt tegye

Mindig inkognitó módban böngészne? Ezt tegye

Halálos vonatbaleset Nagymarosnál

Halálos vonatbaleset Nagymarosnál

Tűzoltók csaptak össze a rendőrökkel egy párizsi tüntetésen

Tűzoltók csaptak össze a rendőrökkel egy párizsi tüntetésen

Középvezetői népvándorlás: van az a pénz, ami nem kompenzálja a stresszt

Középvezetői népvándorlás: van az a pénz, ami nem kompenzálja a stresszt

Kiakadtak az akadémiai dolgozók, amiért Maróth Bakuba utazott Orbánnal

Kiakadtak az akadémiai dolgozók, amiért Maróth Bakuba utazott Orbánnal