szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

Inkább Dániához közeledne a grönlandi kormányfő, semmint a tiszteletlen amerikaiakhoz

Inkább Dániához közeledne a grönlandi kormányfő, semmint a tiszteletlen amerikaiakhoz

Nehéz lesz becsapni: arcvizsgálatot vet be a Discord az életkor ellenőrzésére

Nehéz lesz becsapni: arcvizsgálatot vet be a Discord az életkor ellenőrzésére

Kigyulladt a morotvonat Mezőtárkányon, közel ötven utasnak kellett leszállnia

Kigyulladt a morotvonat Mezőtárkányon, közel ötven utasnak kellett leszállnia

Fesztiválozó tömegbe hajtott egy autós Vancouverben, kilencen meghaltak

Fesztiválozó tömegbe hajtott egy autós Vancouverben, kilencen meghaltak