szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

Kiemelt terület az idegenforgalom, mégis állami kézben pusztult le a második számú turisztikai látványosság

Kiemelt terület az idegenforgalom, mégis állami kézben pusztult le a második számú turisztikai látványosság

Új államtitkárt kapott a Kulturális és Innovációs Minisztérium

Új államtitkárt kapott a Kulturális és Innovációs Minisztérium

„Be kell valljam, Zámbó Jimmyt majdnem elszalasztottuk, miattam” – interjú Pásztor Lászlóval

„Be kell valljam, Zámbó Jimmyt majdnem elszalasztottuk, miattam” – interjú Pásztor Lászlóval

Kosz, nem: magyar kutatók megoldásával készülhetnek gyorsabban az új gyógyszerek

Kosz, nem: magyar kutatók megoldásával készülhetnek gyorsabban az új gyógyszerek