szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

Közel a megállapodás, Kerkez Milos hamarosan Szoboszlai Dominik csapattársa lehet

Közel a megállapodás, Kerkez Milos hamarosan Szoboszlai Dominik csapattársa lehet

Öt évvel a Brexit után fontos védelmi és kereskedelmi megállapodásokat kötött Nagy-Britannia és az EU

Öt évvel a Brexit után fontos védelmi és kereskedelmi megállapodásokat kötött Nagy-Britannia és az EU

Európa Tanács: A magyar parlament függessze fel az átláthatósági törvény vitáját

Európa Tanács: A magyar parlament függessze fel az átláthatósági törvény vitáját

Megszavazta a parlament, Magyarország kilép a Nemzetközi Büntetőbíróságból

Megszavazta a parlament, Magyarország kilép a Nemzetközi Büntetőbíróságból