szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre többször hallunk róla, hogy a cégek saját maguk keresik meg az új munkavállalóikat. Teszik ezt a népszerű közösségi portálokon, ingyenes hirdetési felületeken vagy ajánlás útján. Ezek mindegyike nagyon jó toborzási lehetőség, akárcsak az erre specializálódott álláskereső portálok.

Figyelembe véve a hirdetés költségét, az időt amit a teljes kiválasztási folyamattal tölt egy munkatárs (vagy rosszabb esetben az ügyvezető), az ő kieső „termelését”, a felvett munkavállaló 3 hónapos próbaidőre jutó bérét, járulékos költségét, az őt betanító kollégának az idejét és azt az értéket, amit ebben a pozícióban elő kellene állítani, majd az újbóli toborzás és kiválasztás költségét, amennyiben mégsem a megfelelő jelöltet választotta a cég, egy rosszul sikerült kiválasztás kb. 2.000.000 Ft veszteséget jelenthet.

További részletek a Jobline Magazinban.

A Washington Post kommentátora órákon át beszélt Trumppal, és szerinte sokan félreértik az elnök Ukrajna-politikáját

A Washington Post kommentátora órákon át beszélt Trumppal, és szerinte sokan félreértik az elnök Ukrajna-politikáját

Turistautakat zárnak le a ragadós száj- és körömfájás terjedése miatt

Turistautakat zárnak le a ragadós száj- és körömfájás terjedése miatt

Hunyadi-sorozat: még annál is több állami támogatást kapott, mint amiről eddig tudtunk

Hunyadi-sorozat: még annál is több állami támogatást kapott, mint amiről eddig tudtunk

Álönéletrajzi ámokfutással nyerte el a legrangosabb svájci irodalmi díjat a sűrítés és a cinizmus mestere

Álönéletrajzi ámokfutással nyerte el a legrangosabb svájci irodalmi díjat a sűrítés és a cinizmus mestere