szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre többször hallunk róla, hogy a cégek saját maguk keresik meg az új munkavállalóikat. Teszik ezt a népszerű közösségi portálokon, ingyenes hirdetési felületeken vagy ajánlás útján. Ezek mindegyike nagyon jó toborzási lehetőség, akárcsak az erre specializálódott álláskereső portálok.

Figyelembe véve a hirdetés költségét, az időt amit a teljes kiválasztási folyamattal tölt egy munkatárs (vagy rosszabb esetben az ügyvezető), az ő kieső „termelését”, a felvett munkavállaló 3 hónapos próbaidőre jutó bérét, járulékos költségét, az őt betanító kollégának az idejét és azt az értéket, amit ebben a pozícióban elő kellene állítani, majd az újbóli toborzás és kiválasztás költségét, amennyiben mégsem a megfelelő jelöltet választotta a cég, egy rosszul sikerült kiválasztás kb. 2.000.000 Ft veszteséget jelenthet.

További részletek a Jobline Magazinban.

III. Károly király helyett Vilmos herceg megy el Ferenc pápa temetésére

III. Károly király helyett Vilmos herceg megy el Ferenc pápa temetésére

Szigorítják az élelmiszerkönyv előírásait

Szigorítják az élelmiszerkönyv előírásait

Legalább 48 ország zsoldosai harcolnak Oroszország oldalán

Legalább 48 ország zsoldosai harcolnak Oroszország oldalán

„Iszom egy pohár bort, és beájulok a tévé előtt" – 10 tévhit az alvászavarról

„Iszom egy pohár bort, és beájulok a tévé előtt" – 10 tévhit az alvászavarról