„44 éve nem volt ilyen mély válság a német iparban”
Európa legnagyobb gazdaságában a munkahelyek 59 százalékát a kkv-k működtetik, de most ők is nagy bajban vannak. Az okoknak a BBC járt utána.
Európa legnagyobb gazdaságában a munkahelyek 59 százalékát a kkv-k működtetik, de most ők is nagy bajban vannak. Az okoknak a BBC járt utána.
Ha valakik nem fúrták volna meg, lehetett volna működőképes reorganizációs program arra, hogy a Tungsram elkerülje a hitelezőknek, főként az államnak a legnagyobb buktát jelentő felszámolást.
Folytatódott a közúti fuvardíjak emelkedése a harmadik negyedévben annak ellenére, hogy kevés a megrendelés – írja a Digilog Consulting stratégiai tanácsadó cég a 2024. harmadik negyedéves Közúti Fuvarozási Árindex iparági elemzésében, emiatt a szállítmányozók leépítésre kényszerülnek.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.
De hagyományos diós és mákos kategóriákban is osztottak díjakat.
Hszü Csia-jin a közelmúltig az ígért kínai gazdasági felemelkedés szimbóluma volt. A China Evergrande Group hitelfelvételekből táplált agresszív növekedését egykor az állam is támogatta, egy ponton viszont megálljt parancsoltak a szektor féktelen burjánzásának, ami bedöntötte a zászlóshajó céget. A problémákat Hszü nyakába varrták. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.
A Nagy Elek által vezetett új MKIK-elnökség költségvetésbarát, a kormányzati akciótervhez illeszkedő javaslatokat fogadott el, a végrehajtásban együtt kívánnak működni a kormánnyal.
Aki betárazott a 350 forintos jegyekből, az most pórul járhat.
A termékben a megengedettnél magasabb ftaláttartalom volt.
Az Európai Unióban felmerült a lehetősége annak, hogy kényszerítenék a kínai cégeket: uniós támogatásokért cserébe adjanak át technológiát az európai vállalkozásoknak.
A régió legnagyobb vállalata a lengyel Orlen, majd a cseh Skoda következik, a harmadik helyet pedig a magyar Mol szerezte meg. A régiós listán az MVM a hatodik, az Audi Hungaria pedig a tizenegyedik lett – derül ki a Coface hitelbiztosító minden évben megjelentő CEE Top 500 című elemzéséből.
Megoldották egymás közt.
Nem mindenkinek lesz olcsóbb az energia, de tízezreket érinthet a kormány döntése.
A fizetésről egyelőre azonban még nem beszéltek vele.
A gazdaságkutató csoport szerint a szóba jöhető, hitelképes magyar háztartások túlnyomó részének már így is van törleszteni valója, nem valószínű, hogy bevállalnának újabb kölcsönöket.
„Az éhínség és a szegénység nem hiány következtében áll elő, és nem természeti jelenség (…), hanem politikai döntések következménye” – hangoztatta Lula da Silva brazil elnök.
Három új szervezeti egységről, a vonat és az autóbusz egymás mellett éléséről, tervezett felújításokról beszélt az ÉKM közlekedésért felelős államtitkára.
A járművek 60 év szolgálat után nyugdíjba mennek, de a társaság most négyet felújít és ismét hadrendbe állít.
Az egyik feltétel, hogy a hitelt igénylő lakásvásárlónak 35 évesnél fiatalabbnak kell lennie, de szigorú szabályokat hoztak a kiszemelt ingatlan méretéről, négyzetméteráráról és energetikai besorolásáról is.