„Az akciókra nagyon harapnak a magyarok, de nem érezzük, hogy több pénzük lenne”
 

„Az akciókra nagyon harapnak a magyarok, de nem érezzük, hogy több pénzük lenne”

A Diego új tervei szerint túllövi idén a korábbi számait. A lakberendezési üzletlánc vezetésében sem számítottak ilyen folyamatokra, a tervezett 7 százalékról közel 10-re emelkedett az árbevétel növekedése, és ha fájó is a magyar áfakulcs meg az élesedő verseny, az akciók és megnyerhető fiatal vásárlói réteg stabil üzleti kilátásokkal kecsegteti a céget Magyarországon, a régióban pedig további komoly bővülési lehetőségek akadnak. Varga Balázzsal, a Diego ügyvezetőjével beszélgettünk a cég legújabb budapesti üzletének megnyitóján.



A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást
 

A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

Inspiráció és marketingérték – ezek miatt értékesek azok a pályázatok, amelyeken a Grapoila is rendre megméretteti magát. A hidegen sajtolt olajairól, natúr élelmiszereiről és kozmetikai termékeiről ismert vállalat a Generali EnterPrize díját is elhozta 2021-ben, és azóta a verseny zsűrijének is tagja. A pályázat célja, hogy támogassa a kis- és középvállalkozásokat a különböző fenntarthatósági kezdeményezésekben. Az idei kiírásra június 13-ig lehet jelentkezni – ennek apropóján a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője, Pinczés Marianna saját tapasztalatait és tanácsait is megosztotta velünk.

Generali Generali



A kormány privatizálta a MÁV műhelyeit, az eredmény siralmas
 

A kormány privatizálta a MÁV műhelyeit, az eredmény siralmas

Tavaly már 9 milliárd forint veszteséget fialt a kormány által felhizlalt Magyar Vagonnak a nagy egyiptomi kocsimegrendelés, amit anno még az oroszokkal hoztak össze. A homályos hátterű „magán” cégcsoportban nyereséget és osztalékot a MÁV-tól privatizált, a MÁV-nak visszadolgozó Szolnoki Járműjavító termelt. A spanyol Talgo felvásárlási kísérlete költséges kaland volt.