A jobb árak reményében nevet vált a Tokaj Kereskedőház

Grand Tokaj néven működik tovább a Tokaj Kereskedőház. A névváltoztatástól és az új logótól azt reméli a cégvezetés, hogy az segíteni fogja az állami vállalatnál három éve megkezdett minőségi átalakítást eredményre váltani.

  • MTI MTI
A jobb árak reményében nevet vált a Tokaj Kereskedőház

Új névvel, Grand Tokaj néven folytatja működését az állami tulajdonban lévő Tokaj Kereskedőház Zrt. – jelentette be kedden az állami tulajdonú vállalat vezetése. Az új arculati elemekkel rendelkező Grand Tokaj termékekkel első ízben a világ legrangosabb séfversenyén, a Bocuse d'Or európai döntőjén, május 10-11-én Budapesten találkozhatnak a fogyasztók, ugyanis a magyar cég nyerte el a jogot, hogy az esemény borszponzora legyen. 

Tiszta lappal?
Grand Tokaj

Szappanos Péter vezérigazgató és Tombor András felügyelőbizottsági elnök azt is közölték, hogy a korábbi terveknek megfelelően halad a tolcsvai borászati központ műszaki és technológiai megújítása, a mintegy 4,4 milliárd forintos beruházással megvalósuló 4400 négyzetméteres palackozóüzem építése az utolsó fázisába lépett. A technológia beszerelése május első heteiben történik meg, az üzem pedig várhatóan 2016 őszén kezdi meg működését.

A létesítmény évi 10 millió palackos kapacitás mellett garantálja majd a teljesen higiénikus és steril töltési folyamatot, továbbá lehetővé teszi az öntapadós címkézést, valamint a világpiacon újabban egyre nagyobb népszerűségnek örvendő csavarzáras kupakkal ellátott termékek gyártását is. 

A vállalat 2013-ban elindított minőségi borászat kialakításának programja – a technológiai fejlesztések, beruházások, a termékmegújítás mellett – a szőlőtermelőkkel való együttműködés megújítását is tartalmazza. Ennek keretében a Grand Tokaj már tavaly év végén közzétette az idei felvásárlási árait, emellett az Agroker Holding Zrt.-vel együttműködve kedvező kamatozású előfinanszírozási hitelt biztosít szőlőtermelő partnereinek. 

A Grand Tokaj a régió integrátori szerepét is betölti, közel több mint 1100 hektár területről, több mint 1400 kistermelőtől vásárol fel szőlőt, de emellett 70 hektáros saját szőlőterülettel is rendelkezik.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.