Rejtélyes módon eltűnt egy időre néhány CIB bankos ügyfél pénze

Rejtélyes módon eltűnt egy időre néhány CIB bankos ügyfél pénze

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Volt, aki nem tudott kártyájával vásárolni, illetve sokan csak észrevették, hogy csökkent a számlájukon a pénz.

Többeknek eltűnt a pénze a CIB Banknál vezetett folyószámlájáról, a bank szerint technikai hiba történt - jelezte az Index.

Volt, aki nem tudott kártyájával vásárolni, de olyan is, akinek nem okozott problémát a jelenség, csak észrevette, hogy annak ellenére csökkent a számláján a pénze, hogy nem költött semmit, és a számlatörténet sem írt semmilyen kiadásról, leemelt összegről – írják a cikkben.

A bank ügyfélszolgálata megerősítette, hogy valóban volt bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél számlavezetési probléma. Az történt, hogy az egyenleg már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta technikai okból. A hibát javították. Azt azonban nem tudták megmondani, hogy mi okozta a rejtélyes pénzmozgásokat.

A CIB kommunikációs osztálya pedig azt jelezte: "A szombati napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért."