Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szóbeszédekkel és találgatásokkal nem foglalkozik a magyarországi légitársaság.
Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Tarlós István főpolgármester hosszú távon azt szeretné, ha a teherforgalmat, valamint a fapados légitársaságok repülőgépeit kisebb, esetleg Budapesttől távolabb levő repülőtérre irányítanák, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér pedig kizárólag a klasszikus nemzetközi személyforgalmat bonyolítaná.
A Magyar Nemzet azóta megírta, hogy a kecskeméti, a győri vagy a debreceni repülőtér jöhetne szóba erre a célra.
Kerestük az érintett diszkont légitársaságokat, közülük a Wizz Air válaszolt, azt írták, hagyományosan nem kommentálják a szóbeszédeket és a találgatásokat. A cég Budapestről és Debrecenből indít járatokat, összesen 15-öt. Gépei tavaly több mint 5 millió utast hoztak vagy vittek Magyarországról, ez
meghaladja bármely más légitársaság egy év alatt valaha elért magyarországi forgalmát, és közel évi 20 %-os növekedést jelent.
A legfrissebb adatok szerint a légitársaság tevékenysége közvetetten több mint 4500 munkahely megteremtését támogatja Magyarországon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.