Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Rogán Cecília üzleti ügyei helyett a Hot magazin bulvárhírei kerültek a Mahir hirdetőoszlopaira, miután a HVG 40 éves szerződését felmondta a kormányközeli cég.
Évtízedes szerződést bontott fel a Mahir Cityposter a HVG-vel egyoldalúan (erre a szerződés nem ad lehetőséget), mert magyarázata szerint nem tudta teljesíteni a feltételeket. Az eset bejárta a médiát, a HVG és hvg.hu munkatársai pedig flashmobon mutatták fel at a címlapot, amely nem jelenhetett meg a köztereken, kiadónk pedig jogi úton is megpróbál érvényt szerezni a felbontott szerződésben foglaltaknak.
Közben az utcákon már fel is fedezhető a változás, azokon az oszlopokon ugyanis, ahol eddig a HVG címlapja jelent meg, most a HOT! magaziné látható. A változást a Media1 is kiszúrta: Földes Péter készített egy-egy képet ugyanarról a hirdetőoszlopról még a felmondás előtt és után. És igen, ott van a KESMA bulvárlapja. A mediaworksös lap címlapja látható tehát e helyett:
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Kijött egy friss agrárminisztériumi rendeletmódosítás, amivel a Magyarországon élő, a vidéki üldöztetés elől városokba betelepülő fajt tanítanák móresre.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.
Bár a kormányinfón még azt mondta a kormányszóvivő, hogy nem ismeri Dopeman kiskorúak megerőszakolásáról szóló számát, most a Harcosok órájában nyilatkozott Orbán Viktor új legjobb barátjáról.