Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A 4iG által vezetett konzorcium építheti ki a MÁV és a Volán-társaságok e-jegy-rendszerét.
A Jászai Gellért és Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó informatikai cég azzal a T-Systemsszel közösen indult KTI Közlekedéstudományi Intézet által kiírt tenderen, amelyet nemrégiben felvásárolt.
A vállalat közleménye szerint a közlekedés-informatikai rendszer, amelyet létrehoznak, az elektronikus jegyértékesítésen túl számos olyan szolgáltatást biztosít, amelyeknek köszönhetően "az utasok számára tervezhetőbbé és kényelmesebbé válik majd a helyközi közlekedés".
A várhatóan 2020 végére kiépülő országos rendszer
nettó 11,15 milliárd forintból valósul meg. Bevezetésétől a fenntartók hatékonyabb és átláthatóbb üzemeltetési körülményeket várnak a közösségi személyszállítás területén.
A konzorcium feladata lesz
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.