Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Egyszerűsíthetik a tagdíjak rendszerét az agrárkamaránál, de ez sokak számára nagy emelést jelentene.
A mostani kétszeresére emelnék a tagdíjat sok gazda esetében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara csütörtöki küldöttgyűlésén – értesült az Mfor. A kamaránál bonyolultabb a tagdíjfizetési rendszer, mint az iparkamaránál, ahol egységesen 5000 forintot kell adni, ezt próbálják most egyszerűsíteni, egy nagy emeléssel együtt. Jelenleg 7 sávba osztják a tagokat az alapján, hogy mennyi volt a nettó árbevételük az előző évben, ez alapján határozzák meg a tagdíjat. A portál egy dokumentumra hivatkozva azt állítja: a sávokat összevonják úgy, hogy csak három maradjon.
A portál úgy tudja, hogy egymillió forintról a bruttó átlagbér négyszeresére, 1,4 millióra emelnék a maximális tagdíjat, de ehhez törvényt is kellene módosítani.
Igaz, ahhoz képest, hogy megdupláznák a tagdíjakat, az ezekből származó bevételek az idei 8,1-ről csupán 8,6 milliárdra nőnek a 2020-as költségvetési tervben az Mfor szerint.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik. De vajon melyik?
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.