Nem jár majd a vonat, ezeken a szakaszokon 50 ezer utas buszozhat februártól
A menetidő akár 45 perccel is hosszabb lehet.
A menetidő akár 45 perccel is hosszabb lehet.
Szerdán kapta meg az első két elküldött dolgozó a 100 ezer forintot az önkormányzattól – derült ki egy sajtótájékoztatón, amelyen a makói polgármester mellett Lázár János fideszes országgyűlési képviselői is részt vett.
Az IKEA 109 milliárd forint kiskereskedelmi forgalommal zárta Magyarországon a 2021-es pénzügyi évet, ami majdnem 12 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adathoz képest.
A vele készített interjúnkban Harmati elmesélte, miként vált a szocializmus korának kezdő üzletemberéből szállodatulajdonos nagyvállalkozó.
Hogyan lehet üzemanyagot, időt, erőforrást, összességében költségeket spórolni a logisztika és a szállítmányozás területén? A korábbinál hatékonyabb, gazdaságosabb és zöldebb megoldásokról Wojciech Mlynarczyk, a Raben Trans European Hungary Kft. nemzetközi szállítmányozási üzletágvezetője beszélt.
Az MFB és az MNB is vásárolt a 4iG kötvényeiből, ami a két politikus szerint tiltott állami támogatásnak minősülhet. Két további kérdéssel is az Európai Bizottsághoz fordultak.
A szakképzettséget igénylő állásokban többet fizetnek, a pékek jövedelme például az év második felétől bruttó 485 000 forint lehet.
Sikerült javítania a 2020-as utasszámán a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérnek, de 2019-hez képest még mindig nagy a lemaradás.
A piaci szereplők jelenléte a felnőttoktatásban hiánypótló és katalizáló is egyszerre: a Bosch Rexroth képzési programjaiban nemcsak technológiai oktatás, de termékképzés is szerepel. Tapasztalataik szerint a kis- és középvállalkozások szektorában még mindig homályos a szereplők számára, mi is az Ipar 4.0, ki és hogyan profitálhat ebből, és mikor kell belekezdeni a fejlesztésbe. Oktatásaikkal, szemléletformáló programjaikkal ezekre válaszolnak, valamint az e köré felépült tévhiteket is szeretnék eloszlatni. A Bosch Rexroth képzési programjairól Heszegi-Bogár Mariann marketing-, kommunikációs és oktatási vezetővel beszélgettünk.
A sertéspestis olaszországi megjelenése az egész európai piacon újabb árzuhanást hozhat.
Alig két éve annak, hogy ugyanott dolgozunk, ahol a magánéletünket éljük: az otthonunkban. A pandémia óta a munka és a magánélet határa elmosódott, és az eddig jól megszokott rutinunk is felborult. Az otthonunk már nemcsak a család, hanem a munkahely kiszolgálója is, ezzel pedig menthetetlenül új korszak köszöntött ránk, a „mindig online” korszaka. De vajon visszaáll valaha a régi rend, vagy már soha többet nem lesz 9-től 5-ig munkaidőnk? A válasz a mi kezünkben van: tegyünk érte!
A beruházó ígérete szerint ez kiválthatja a nyaranta a környéket ellepő turistabuszokat.
António Horta-Osório elnök tavaly megnézte a wimbledoni teniszdöntőket, és ezzel megszegte a karanténszabályokat. A belső vizsgálat nyomán azonnal távozott, a bank már ki is nevezte ideiglenes utódát.
Szigorít a jegybank.
A cégek, vállalkozások egyértelműen egyre inkább a felhőbe költöznek, ez a mondat szinte már senkinek nem okoz meglepetést. Ritkán gondolunk azonban bele, hogy végül is hogyan kapcsolódhatnak céges dolgaink a felhőhöz, és úgy általában az internethez, főleg nagyobb vállalatoknál, ahol szigorú biztonsági szabályok, sok rétegű rendszerek és sokszor méregdrága, de mára elavult hardveres infrastruktúrával kiépített saját, belső hálózat is van. Szerencsére mostanra van olyan megoldás, amivel úgy modernizálhatunk, hogy nem kell mindent a nulláról kezdeni, sőt, a meglévő hardvereket, kiépült kapcsolatokat is lehet használni: ez az SD-WAN, az internet és a magánhálózatok előnyeit egyesítő szoftveres hálózati megoldás.
Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy az informatikai felhő egyetlen fogalom, pedig valójában ma már széles skálán mozognak a megoldások, és több (egymást átfedő) kategória is létezik, ráadásul nem mindenkinek ugyanaz a választás lesz jó. Cserébe, a bőség zavarán túl, mára kezd körvonalazódni, hogy van olyan verzió, ami a legtöbb cégnek jó lesz, ez pedig a hibrid felhő, minden más megoldás előnyével – és összességében elég kevés hátránnyal.
A Ferencváros–Soroksár szakasz felújítását konzorciumi partnerként elnyerő V-Híd alvállalkozóként a felcsúti mágnás több cégét is bevonja, és munkát ad Mészáros János Híd-Támjának is.
Túl sok feladata van a bankholdingnál – ezzel indokolta.
A világjárvány során átrendeződött szokásaink rávilágítottak, hogy a technológiai megoldásokból a nagyvállalatok, de a kisvállalkozások is csak profitálhatnak.