Mi az, amit a legtöbb cég csinálhatna jobban?
 

Mi az, amit a legtöbb cég csinálhatna jobban?

Több meghatározó folyamat – a digitalizáció, a közösségi média térnyerése és a járvány – előtérbe hozta, amire a magyar cégek már egyre nagyobb figyelmet fordítanak: az ügyfélközpontúságot. Szakértők mondják el, miért kifizetődő, ha egy cég külön ügyfélstratégiával rendelkezik, és hogy az ügyfélélmény jóval több divatos kifejezésnél.





Besült fővárosi e-jegyrendszer: Először szólalt meg a kivitelező cég volt magyar vezetője
 

Besült fővárosi e-jegyrendszer: Először szólalt meg a kivitelező cég volt magyar vezetője

A BKK német beszállítójának magyar cégvezetője tagadja a korrupciós vádakat, miután a BKK korábbi vezérigazgatója befolyásolási kísérletről beszélt az e-jegy projekttel összefüggésben. A befuccsolt e-jegyrendszer más részleteire is eltérően emlékeznek a szereplők. A témában heves vita folyt a fővárosi vizsgálóbizottság legutóbbi ülésén Tarlós István volt főpolgármester meghallgatásakor.












Modernizáció nagyvállalatoknak, az alkotás örömével
 

Modernizáció nagyvállalatoknak, az alkotás örömével

Modern technológiákat vezetnek be nagyvállalati környezetbe, az új, innovatív, jellemzően nyílt forráskódú megoldásokat képesek megfeleltetni a nagyvállalatok, köztük nagy bankok, azonosítási, naplózási, monitoringolási, IT-biztonsági és egyéb elvárásainak. Így a nagy szervezetek is elérhetik a gyorsaságot, rugalmasságot és költséghatékonyságot eredményező informatikai eszközöket, rendszereket. De mivel foglalkozik még az UpScale? Pintér Szabolcs ügyvezetővel beszélgettünk.

UpScale UpScale