Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Barabás a hazai zenei élet egyik legkülönlegesebb alkotó-előadója. Zenéjében a jazz a „kályha”, ám nem ragad le a műfaj tradicionális megközelítésénél, szerzeményeiben az elektronikus tánczene, a funk, a soul és az artpop elemei keverednek izgalmasan.
Barabás Lőrinc az utóbbi időben három formációval koncertezik rendszeresen. A Barabás Lőrinc Quartet és a Random Szerda mellett szóló Live Actjével lép fel és turnézik itthon és külföldön egyaránt.
A most megjelenő algorythms című album az elmúlt időszakban az utóbbira írt szerzeményeit foglalja össze. Barabás eddig két szólólemezt adott ki (Sastra 2013, Elevator Dance Music 2015) – ezekhez képest a mostani zenei anyagban fontosabb szerepet kapnak a billentyűs hangszerek. A lemez a zongora, fender rhodes és szintetizátor hangszíneket vegyíti a trombita hangjával az alapvetően repetitív zenei közegben, melyben kortárs elektronikus, jazz és népzenei hatások is fellelhetők.
Utazós, filmzeneszerű anyag ez hol meditatív, hol táncosabb hangulattal.
A lemez, melyet Barabás Lőrinc április 27-én mutatott be Budapesten, a Fonóban, fizikai formátumban egyelőre egy CD-szerű borítóval ellátott pendrive-on jelent meg, limitált példányszámban (hamarosan CD-n is kapható lesz). A neten itt és most hallható először.
Mutatjuk is.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.