Idén Magyarországon 40-50 százalékkal is emelkedhet az online reklámköltés, és akár a 3 milliárd forintot is meghaladhatja. A bővülés első számú haszonélvezői a nagy portálok lesznek - írja a Világgazdaság.

Hámori Zsuzsa, az Initiative Media internetes részlegének vezetője szerint a jövőt illetően a legfontosabb kérdés, hogy miként változik Magyarországon az internet-penetráció, ami egyébként a Szonda Ipsos adatai alapján 2004 első negyedévében 10 százalékkal nőtt az egy évvel korábbi időszakhoz képest.



Az interneten hirdető cégek közül továbbra is az autógyártók és a telekommunikációs cégek a legaktívabbak, de például a sörgyártók és a szépségápolási cikkeket forgalmazó vállalatok is egyre gyakrabban jelennek meg. A szakértő szerint ezek a cégek elsősorban a nagy portálokon hirdetnek, amelyek látogatottságukkal a legolvasottabb sajtótermékekkel is felveszik a versenyt.



Az online hirdetési piac hasonló mértékben növekszik külföldön is, az Egyesült Államokban például több mint 9 milliárd dollárra nőhet az internetes reklámköltés, ami 25 százalékos növekedésnek felel meg - írja a Világgazdaság.
Szír katonákat ölt az Iszlám Állam

Szír katonákat ölt az Iszlám Állam

Belgrádi békement – Szijjártó Péter is Vucsics mellett

Belgrádi békement – Szijjártó Péter is Vucsics mellett

A lakók pénzéből felépült, az önkormányzat lebontotta a játszóteret Nagykanizsán

A lakók pénzéből felépült, az önkormányzat lebontotta a játszóteret Nagykanizsán

Rosszul lett egy utas a Qatar Airways járatán, a gép Budapesten hajtott végre kényszerleszállást

Rosszul lett egy utas a Qatar Airways járatán, a gép Budapesten hajtott végre kényszerleszállást

Mindent felforgat az Ajax BL-elődöntője

Mindent felforgat az Ajax BL-elődöntője

Egy hónappal a határidő lejárta előtt már több ezren jelentkeztek a külképviseleti szavazásra

Egy hónappal a határidő lejárta előtt már több ezren jelentkeztek a külképviseleti szavazásra