Tetszett a cikk?

Idén Magyarországon 40-50 százalékkal is emelkedhet az online reklámköltés, és akár a 3 milliárd forintot is meghaladhatja. A bővülés első számú haszonélvezői a nagy portálok lesznek - írja a Világgazdaság.

Hámori Zsuzsa, az Initiative Media internetes részlegének vezetője szerint a jövőt illetően a legfontosabb kérdés, hogy miként változik Magyarországon az internet-penetráció, ami egyébként a Szonda Ipsos adatai alapján 2004 első negyedévében 10 százalékkal nőtt az egy évvel korábbi időszakhoz képest.



Az interneten hirdető cégek közül továbbra is az autógyártók és a telekommunikációs cégek a legaktívabbak, de például a sörgyártók és a szépségápolási cikkeket forgalmazó vállalatok is egyre gyakrabban jelennek meg. A szakértő szerint ezek a cégek elsősorban a nagy portálokon hirdetnek, amelyek látogatottságukkal a legolvasottabb sajtótermékekkel is felveszik a versenyt.



Az online hirdetési piac hasonló mértékben növekszik külföldön is, az Egyesült Államokban például több mint 9 milliárd dollárra nőhet az internetes reklámköltés, ami 25 százalékos növekedésnek felel meg - írja a Világgazdaság.
MNB: Három óriási gyár 2025-ös beindulása lökhet a gazdaságon nagyot, de a profitot és a bérek egy részét ki is viszik az országból

MNB: Három óriási gyár 2025-ös beindulása lökhet a gazdaságon nagyot, de a profitot és a bérek egy részét ki is viszik az országból

Az első pillanatban szívinfarktusnak tűnt, de aztán kiderült, hogy összetört egy nő szíve, mert túl sok wasabit evett

Az első pillanatban szívinfarktusnak tűnt, de aztán kiderült, hogy összetört egy nő szíve, mert túl sok wasabit evett

Itt a legújabb biztonságos és igen tartós akkumulátor

Itt a legújabb biztonságos és igen tartós akkumulátor

Az OpenAI állítja: az új MI-je már megüti egy átlagember szintjét

Az OpenAI állítja: az új MI-je már megüti egy átlagember szintjét