szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tengerentúlon is felfigyeltek a magyar Avantgarde Group és a Mirai Interactive közösen kifejlesztett médiaelemző szoftverére.

A newzeus nevű üzleti alkalmazás a készítők szerint megoldja a kommunikációs szakma ROI-mérésének (Return on Investment - befektetésarányos megtérülés) a problémáját.

Segítségével számokban kifejezhetővé válik az adott vállalatnál a kommunikációs tevékenység hatékonysága, illetve a tevékenység pénzbeli megtérülése.

A rendszer használatával az ügyfelek átfogó képet kaphatnak piacukról, a versenytársak tevékenységéről és magáról az iparágról is.

A fejlesztés híre a nemzetközi szaksajtóhoz is eljutott, az angol PR Week illetve az amerikai PR szövetség (PRSA) is beszámolt a newzeusról. A szoftver első felhasználója a British American Tobacco (BAT).

Álcázás nélkül bukkant fel a Tesla legfontosabb újdonsága, a frissített Model Y – képek

Álcázás nélkül bukkant fel a Tesla legfontosabb újdonsága, a frissített Model Y – képek

Washingtonban is pontosan tudják, ki az a Tóni

Washingtonban is pontosan tudják, ki az a Tóni

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Bruti: Fábry Sándor mindig is megnevettetett, csak régen vele röhögtem, most meg rajta

Bruti: Fábry Sándor mindig is megnevettetett, csak régen vele röhögtem, most meg rajta