szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tengerentúlon is felfigyeltek a magyar Avantgarde Group és a Mirai Interactive közösen kifejlesztett médiaelemző szoftverére.

A newzeus nevű üzleti alkalmazás a készítők szerint megoldja a kommunikációs szakma ROI-mérésének (Return on Investment - befektetésarányos megtérülés) a problémáját.

Segítségével számokban kifejezhetővé válik az adott vállalatnál a kommunikációs tevékenység hatékonysága, illetve a tevékenység pénzbeli megtérülése.

A rendszer használatával az ügyfelek átfogó képet kaphatnak piacukról, a versenytársak tevékenységéről és magáról az iparágról is.

A fejlesztés híre a nemzetközi szaksajtóhoz is eljutott, az angol PR Week illetve az amerikai PR szövetség (PRSA) is beszámolt a newzeusról. A szoftver első felhasználója a British American Tobacco (BAT).

Lengyelország bezáratja a krakkói orosz konzulátust a bevásárlóközpont felgyújtásáért

Lengyelország bezáratja a krakkói orosz konzulátust a bevásárlóközpont felgyújtásáért

Ez egy digitális népművészeti verseny – 10 év után újraindul a Ki Mit Tube

Ez egy digitális népművészeti verseny – 10 év után újraindul a Ki Mit Tube

Nehéz volt gyógyszerhez jutni hétfőn, országszerte akadozott a felhőszolgáltatás

Nehéz volt gyógyszerhez jutni hétfőn, országszerte akadozott a felhőszolgáltatás

Orosz kormányzó: A helyiek a kártérítésre pályáznak és ezért hagyják kitéve a régi autóikat az ukrán tüzérség támadásának

Orosz kormányzó: A helyiek a kártérítésre pályáznak és ezért hagyják kitéve a régi autóikat az ukrán tüzérség támadásának