szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tengerentúlon is felfigyeltek a magyar Avantgarde Group és a Mirai Interactive közösen kifejlesztett médiaelemző szoftverére.

A newzeus nevű üzleti alkalmazás a készítők szerint megoldja a kommunikációs szakma ROI-mérésének (Return on Investment - befektetésarányos megtérülés) a problémáját.

Segítségével számokban kifejezhetővé válik az adott vállalatnál a kommunikációs tevékenység hatékonysága, illetve a tevékenység pénzbeli megtérülése.

A rendszer használatával az ügyfelek átfogó képet kaphatnak piacukról, a versenytársak tevékenységéről és magáról az iparágról is.

A fejlesztés híre a nemzetközi szaksajtóhoz is eljutott, az angol PR Week illetve az amerikai PR szövetség (PRSA) is beszámolt a newzeusról. A szoftver első felhasználója a British American Tobacco (BAT).

A kormánymédia tripla öngóllal támadja a "Tisza programíróját" a 13. havi nyugdíj miatt

A kormánymédia tripla öngóllal támadja a "Tisza programíróját" a 13. havi nyugdíj miatt

Embereket tisztító mosógépet talált ki egy japán vállalat: bele kell ülni, aztán indulhat a program

Embereket tisztító mosógépet talált ki egy japán vállalat: bele kell ülni, aztán indulhat a program

Év Magyar Autója 2025: Bárki szavazhat kedvencére

Év Magyar Autója 2025: Bárki szavazhat kedvencére

A Ford vezére szerint Trump vámháborúja már most „sok költséget és káoszt” okozott az amerikai üzleti életben

A Ford vezére szerint Trump vámháborúja már most „sok költséget és káoszt” okozott az amerikai üzleti életben