szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Minek egy újabb kereső, amikor van már hat sikeres? Minek egy újabb közösségi szájt, ha van már hat sikeres? - teszi fel a kérdéseket és próbál rájuk választ adni a Webisztán blog szerzője a Figyelő aktuális számában megjelent cikk kapcsán.

A blogger szerint - bár a magyar fejlesztések kapcsán az innovációt szokás hiányolni - azt látni kell, hogy a sikeres amerikai szájtok (például a Google vagy a Facebook) sem előzmény nélkül jelentek meg a piacon. A szerző úgy véli, amikor ezek a szolgáltatások elindultak, ugyanazt kérdezték a tengerentúlon is: minek egy újabb kereső, amikor van már hat sikeres? Minek egy újabb közösségi szájt, ha van már hat sikeres? A blogger szerint a válasz a Google és a Facebook esetében is ugyanaz volt: mert mi jobban tudjuk, hogy hogyan kell ezt csinálni, és mert vannak álmaink, amiket szeretnénk megvalósítani, és ezért képesek vagyunk nagyon keményen és hatékonyan dolgozni - írja.

Szerinte idehaza azoknak a magyar startupoknak és sikeres szolgáltatásoknak lehet esélye piacot szerezni/megtartani, amelyek képesek a kísérletezésre és a hazai, picit sajátosabb igények kiszolgálására. Egy példa: a Google nem tudja, hogy Magyarországon 2010 tavaszán választások lesznek. De például egy magyar keresőnél dolgozó emberek tudják, és akár fel is készülhetnek a netezők jobb kiszolgálására ebben a témakörben - olvasható a Webisztán blog mai bejegyzésében. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Kezdi magát teljesen leírni a brit autógyártás, 70 éves mélypontra zuhant

Kezdi magát teljesen leírni a brit autógyártás, 70 éves mélypontra zuhant

Olyan alkalmazást tett le az asztalra egy 14 éves fiú, ami azonnal jelzi a szívbetegséget

Olyan alkalmazást tett le az asztalra egy 14 éves fiú, ami azonnal jelzi a szívbetegséget

56%-kal nagyobb fizetést kap, aki ezt tudja

56%-kal nagyobb fizetést kap, aki ezt tudja

A honvédelmi bizottság ellenzéki tagjai szerint Kósa Lajos hazudott a sajtónak

A honvédelmi bizottság ellenzéki tagjai szerint Kósa Lajos hazudott a sajtónak