szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog most bemutatja a reklámszakemberek életét.

Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról - olvasható a bejegyzésben. Szerepel benne "elszállt" kreatív, az account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre - írja az Addict blog szerzője. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket - olvasható az Addict blogon. Ha szeretné megismerni a reklámszakemberek igazi életét, kattintson!
Válság nincs, de a fényes jövő sem csillant még meg a hazai logisztikai ipar előtt

Válság nincs, de a fényes jövő sem csillant még meg a hazai logisztikai ipar előtt

Teljes őrület az amerikai tőzsdéken: rövid időre kilőttek az indexek, de aztán megszólalt a Fehér Ház, és visszatértek a masszív mínuszok

Teljes őrület az amerikai tőzsdéken: rövid időre kilőttek az indexek, de aztán megszólalt a Fehér Ház, és visszatértek a masszív mínuszok

Kína felforgatná a repülést

Kína felforgatná a repülést

Egyre több az ingyenáram, a lakosságnak viszont csak a „rezsicsökkentés” jut

Egyre több az ingyenáram, a lakosságnak viszont csak a „rezsicsökkentés” jut