szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog most bemutatja a reklámszakemberek életét.

Ezúttal a Yahoo Advertising készített egy kisfilmet a reklámosok világáról - olvasható a bejegyzésben. Szerepel benne "elszállt" kreatív, az account, aki a tárgyalás egy pontján hopp, hirtelen az ügyfél oldalára kerül, itt vannak az ügyfelek, akik az első félmondatban még nagyon szeretik az anyagot, hogy aztán a de-vel kezdődő második tagmondatban lerántsák a koncepciót a földre - írja az Addict blog szerzője. Mindenki megtalálhatja benne a maga igazságát, de hát épp ez volt a Yahoo célja. Azt szerették volna bemutatni, hogy ők értik, sőt megértik az ügynökségek nehéz sorsát, és igyekeznek minél jobban megkönnyíteni az életüket - olvasható az Addict blogon. Ha szeretné megismerni a reklámszakemberek igazi életét, kattintson!
Fellegi Tamás Dubajban, fia Magyarországon építi a bizniszt

Fellegi Tamás Dubajban, fia Magyarországon építi a bizniszt

Csendben véget ér az eredeti Mazda 2 karrierje, átvette a helyét az átmárkázott Toyota Yaris

Csendben véget ér az eredeti Mazda 2 karrierje, átvette a helyét az átmárkázott Toyota Yaris

Így lehet partnerünk a mesterséges intelligencia

Így lehet partnerünk a mesterséges intelligencia

Hasbeszélő Nepál helyett a Ferencvárosban

Hasbeszélő Nepál helyett a Ferencvárosban