szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.

A blogger szerint az összes közösségi oldal egy nagy valóságshow, ahol a lényeg a kukkolás. Jól láthatóan a bulvár vonzza az embereket - vélekedik a szerző - tehát előbb-utóbb a kukkolók ezt is fogják kapni. A blog írója úgy véli, ezt követően lesz igazán aranybánya a marketingeseknek a közösségi média. Igaz, akkor már nem szükségszerűen reklámokat látunk, hanem például azt, hogy Zimányi Linda buliba hív, vagy Havas Henrik tévéműsort ajánl. A teljes cikket elolvashatja a blogon!
WHO-főigazgató: Ha a rakéta csak kicsivel odébb csapódik be, leviszi a fejünket

WHO-főigazgató: Ha a rakéta csak kicsivel odébb csapódik be, leviszi a fejünket

A múltat feledve és a jövőért hízelegve zarándokolnak Trumphoz a techmogulok

A múltat feledve és a jövőért hízelegve zarándokolnak Trumphoz a techmogulok

Kórházba szállították Keleti Ágnes olimpiai bajnokot, pénteken javult az állapota

Kórházba szállították Keleti Ágnes olimpiai bajnokot, pénteken javult az állapota

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?