szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.

A blogger szerint az összes közösségi oldal egy nagy valóságshow, ahol a lényeg a kukkolás. Jól láthatóan a bulvár vonzza az embereket - vélekedik a szerző - tehát előbb-utóbb a kukkolók ezt is fogják kapni. A blog írója úgy véli, ezt követően lesz igazán aranybánya a marketingeseknek a közösségi média. Igaz, akkor már nem szükségszerűen reklámokat látunk, hanem például azt, hogy Zimányi Linda buliba hív, vagy Havas Henrik tévéműsort ajánl. A teljes cikket elolvashatja a blogon!
Otthagytak a játszótéren egy 6 éves kisfiút a nagyszülei, és elmentek vásárolgatni meg fodrászhoz

Otthagytak a játszótéren egy 6 éves kisfiút a nagyszülei, és elmentek vásárolgatni meg fodrászhoz

A Dunakorzón terjeszkedik Tiborcz István cégcsoportja

A Dunakorzón terjeszkedik Tiborcz István cégcsoportja

Itt a Google újdonsága, ami átveszi az irányítást a böngészője felett, aztán megcsinál mindent, amit kell

Itt a Google újdonsága, ami átveszi az irányítást a böngészője felett, aztán megcsinál mindent, amit kell

Navracsics Tibor: Nem tudom elképzelni, hogy Ferrarit vagy vadászkastélyt vegyek

Navracsics Tibor: Nem tudom elképzelni, hogy Ferrarit vagy vadászkastélyt vegyek