szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.

A blogger szerint az összes közösségi oldal egy nagy valóságshow, ahol a lényeg a kukkolás. Jól láthatóan a bulvár vonzza az embereket - vélekedik a szerző - tehát előbb-utóbb a kukkolók ezt is fogják kapni. A blog írója úgy véli, ezt követően lesz igazán aranybánya a marketingeseknek a közösségi média. Igaz, akkor már nem szükségszerűen reklámokat látunk, hanem például azt, hogy Zimányi Linda buliba hív, vagy Havas Henrik tévéműsort ajánl. A teljes cikket elolvashatja a blogon!
60 évvel ezelőtt robbantották fel a Nemzeti Színházat, sosem látott filmfelvétel került elő a pusztításról

60 évvel ezelőtt robbantották fel a Nemzeti Színházat, sosem látott filmfelvétel került elő a pusztításról

Kösz, jól Schwab Richárddal: Ha a barátaid kocsmában ünnepelnek, kell egy másik társaságot is választani

Kösz, jól Schwab Richárddal: Ha a barátaid kocsmában ünnepelnek, kell egy másik társaságot is választani

Sharon Stone állítja: nemrégiben kitették egy nagy hollywoodi filmből

Sharon Stone állítja: nemrégiben kitették egy nagy hollywoodi filmből

Hiába veszi Magyarország az orosz gázt, eladósorba kerülhet a szentpétervári Gazprom-palota

Hiába veszi Magyarország az orosz gázt, eladósorba kerülhet a szentpétervári Gazprom-palota