szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.

A blogger szerint az összes közösségi oldal egy nagy valóságshow, ahol a lényeg a kukkolás. Jól láthatóan a bulvár vonzza az embereket - vélekedik a szerző - tehát előbb-utóbb a kukkolók ezt is fogják kapni. A blog írója úgy véli, ezt követően lesz igazán aranybánya a marketingeseknek a közösségi média. Igaz, akkor már nem szükségszerűen reklámokat látunk, hanem például azt, hogy Zimányi Linda buliba hív, vagy Havas Henrik tévéműsort ajánl. A teljes cikket elolvashatja a blogon!
Fico bejelentette: Sem pénzügyileg, sem katonailag nem támogatják tovább Ukrajnát

Fico bejelentette: Sem pénzügyileg, sem katonailag nem támogatják tovább Ukrajnát

Orbán Balázs könyvet ír doktori védése tanulságairól és a vele járó politikai dzsihádról

Orbán Balázs könyvet ír doktori védése tanulságairól és a vele járó politikai dzsihádról

Az azonos nemű pároknak ezzel könnyebb megküzdeniük a párkapcsolatban

Az azonos nemű pároknak ezzel könnyebb megküzdeniük a párkapcsolatban

Áldozathibáztatás Trump-módra: Így zajlott a találkozó, amiről kivonult Zelenszkij

Áldozathibáztatás Trump-módra: Így zajlott a találkozó, amiről kivonult Zelenszkij