szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerzője úgy véli, kezd nálunk is elterjedni a közösségi bulvár. Egyre több ember jelöl be ismeretlenül hírességeket, csak azért, hogy bepillanthasson az adott sztár magánéletébe.

A blogger szerint az összes közösségi oldal egy nagy valóságshow, ahol a lényeg a kukkolás. Jól láthatóan a bulvár vonzza az embereket - vélekedik a szerző - tehát előbb-utóbb a kukkolók ezt is fogják kapni. A blog írója úgy véli, ezt követően lesz igazán aranybánya a marketingeseknek a közösségi média. Igaz, akkor már nem szükségszerűen reklámokat látunk, hanem például azt, hogy Zimányi Linda buliba hív, vagy Havas Henrik tévéműsort ajánl. A teljes cikket elolvashatja a blogon!
Nagyon pórul járt az autós, aki megúszott egy egy veszélyes helyzetet, de máris jött a másik – videó

Nagyon pórul járt az autós, aki megúszott egy egy veszélyes helyzetet, de máris jött a másik – videó

A rendőrség már lezárta az Erzsébet hidat a 17 órakor kezdődő tüntetés miatt

A rendőrség már lezárta az Erzsébet hidat a 17 órakor kezdődő tüntetés miatt

Őrült rekordot futott az Aston Martin hiperautója – videó

Őrült rekordot futott az Aston Martin hiperautója – videó

Szülés után meghalt egy 22 éves kismama a nyíregyházi kórházban

Szülés után meghalt egy 22 éves kismama a nyíregyházi kórházban