szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog egy lengyel kampányt mutat be olvasóinak. A kezdeményezés célja felhívni a fiatalok figyelmét az 1944-es varsói felkelés tragédiájára.

A San Markos nevű reklámügynökség arra gondolt, nem lenne szerencsés a hagyományos reklám, mert az a cél, hogy a fiatalok jobban átéljék, milyen volt 1944-ben élni.  A szervezők ezért elindítottak egy Facebookon futó, 1944-ben játszódó online realityt - írja a szerző. Regisztráltak két, 1944-ben élő fiatalt (Sosna és Kostek), akik 63 napon keresztül folyamatosan beszámoltak, éppen mi történik velük - olvasható a Szívlapát blogon. Ahogy ez manapság szokás, képeket, zenéket, videókat osztottak meg a közösséggel, amelyből kiderült, hogyan élik át a felkelés eseményeit. A szerző szerint Sosna és Kostek rövid idő alatt több mint háromezer barátot gyűjtott, akik folyamatosan követték a két fiatal 1944-es életét - írja bejegyzésében.  A kampány az Epica 2009-es reklámversenyen a "média innováció" kategóriát nyerte meg - olvasható a blogon. Ha kíváncsi a videóra, amelyen Sosna és Kostek elmeséli, ők hogyan élték meg a varsói felkelést, kattintson!
A férfiak népbetegsége: a prosztatagyulladás

A férfiak népbetegsége: a prosztatagyulladás

Mérő Vera, Pankotai Lili, Osváth Zsolt és Hodász András is felszólal a vasárnapi, Kossuth téri tüntetésen

Mérő Vera, Pankotai Lili, Osváth Zsolt és Hodász András is felszólal a vasárnapi, Kossuth téri tüntetésen

XIV. Leó pápa beiktatásán fogott kezet Volodimir Zelenszkij és J. D. Vance

XIV. Leó pápa beiktatásán fogott kezet Volodimir Zelenszkij és J. D. Vance

Szivárványos tüntetést tartanak délután Budapesten

Szivárványos tüntetést tartanak délután Budapesten