szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog egy lengyel kampányt mutat be olvasóinak. A kezdeményezés célja felhívni a fiatalok figyelmét az 1944-es varsói felkelés tragédiájára.

A San Markos nevű reklámügynökség arra gondolt, nem lenne szerencsés a hagyományos reklám, mert az a cél, hogy a fiatalok jobban átéljék, milyen volt 1944-ben élni.  A szervezők ezért elindítottak egy Facebookon futó, 1944-ben játszódó online realityt - írja a szerző. Regisztráltak két, 1944-ben élő fiatalt (Sosna és Kostek), akik 63 napon keresztül folyamatosan beszámoltak, éppen mi történik velük - olvasható a Szívlapát blogon. Ahogy ez manapság szokás, képeket, zenéket, videókat osztottak meg a közösséggel, amelyből kiderült, hogyan élik át a felkelés eseményeit. A szerző szerint Sosna és Kostek rövid idő alatt több mint háromezer barátot gyűjtott, akik folyamatosan követték a két fiatal 1944-es életét - írja bejegyzésében.  A kampány az Epica 2009-es reklámversenyen a "média innováció" kategóriát nyerte meg - olvasható a blogon. Ha kíváncsi a videóra, amelyen Sosna és Kostek elmeséli, ők hogyan élték meg a varsói felkelést, kattintson!
Saját holdingot alapított a kormányzat ideológiai szervezeteinek egyik fontos háttérembere

Saját holdingot alapított a kormányzat ideológiai szervezeteinek egyik fontos háttérembere

Ismét a teljes vonalon jár a 2-es metró

Ismét a teljes vonalon jár a 2-es metró

Rácz András szerint Orbán Balázs disszertációja legalább kilencoldalnyi, hivatkozás nélkül átvett szöveget tartalmaz

Rácz András szerint Orbán Balázs disszertációja legalább kilencoldalnyi, hivatkozás nélkül átvett szöveget tartalmaz

Terézváros adókedvezménnyel segíti a hosszú távú lakáskiadást

Terézváros adókedvezménnyel segíti a hosszú távú lakáskiadást