szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog egy lengyel kampányt mutat be olvasóinak. A kezdeményezés célja felhívni a fiatalok figyelmét az 1944-es varsói felkelés tragédiájára.

A San Markos nevű reklámügynökség arra gondolt, nem lenne szerencsés a hagyományos reklám, mert az a cél, hogy a fiatalok jobban átéljék, milyen volt 1944-ben élni.  A szervezők ezért elindítottak egy Facebookon futó, 1944-ben játszódó online realityt - írja a szerző. Regisztráltak két, 1944-ben élő fiatalt (Sosna és Kostek), akik 63 napon keresztül folyamatosan beszámoltak, éppen mi történik velük - olvasható a Szívlapát blogon. Ahogy ez manapság szokás, képeket, zenéket, videókat osztottak meg a közösséggel, amelyből kiderült, hogyan élik át a felkelés eseményeit. A szerző szerint Sosna és Kostek rövid idő alatt több mint háromezer barátot gyűjtott, akik folyamatosan követték a két fiatal 1944-es életét - írja bejegyzésében.  A kampány az Epica 2009-es reklámversenyen a "média innováció" kategóriát nyerte meg - olvasható a blogon. Ha kíváncsi a videóra, amelyen Sosna és Kostek elmeséli, ők hogyan élték meg a varsói felkelést, kattintson!
Dörgölőznek Trumphoz – több techvezetőt is megvádolt az Epic Games vezére

Dörgölőznek Trumphoz – több techvezetőt is megvádolt az Epic Games vezére

Economist: Átvészelheti-e Európa a Trumpnádót?

Economist: Átvészelheti-e Európa a Trumpnádót?

Szokatlan diplomáciai küldetés – a távozó David Pressman és a magyar kormány háborúját idézi fel a Le Monde

Szokatlan diplomáciai küldetés – a távozó David Pressman és a magyar kormány háborúját idézi fel a Le Monde

Be lehet-e csapni az arcfelismerést?

Be lehet-e csapni az arcfelismerést?