szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miért nem sikeresek az internetet elárasztó bannerek? Az ADrenalin blog megpróbál választ adni olvasói számára.

A blogger bejegyzésben Philip W. Sawyer újságíró cikke nyomán összegyűjtötte azokat a hibákat, amelyekbe a leggyakrabban belefutnak az online reklámszakemberek. A probléma abban rejlik, hogy a kreatív ötlet nem mindig passzol magához a médiumhoz, illetve, hogy nincsenek olyan kutatások, melyek felismernék és segítenék a kreatív lehetőségeket. Hibák között szerepel az is, hogy túl hosszúak a bannerek. A célközönség nézi a képernyőt, de nem úgy, mint a moziban, nem nézni végig a stáblistát és nem várja ki, hogy végre elkezdődjön a műsor - írja a blogger. A szakember hibának véli továbbá, hogy túl félreérthetőek az internetet elárasztó bannerek. Az emberek nem kérdéseket, hanem válaszokat akarnak a reklámoktól.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
„Románia megúszta a golyót, de a Nyugat továbbra is veszélyben van”

„Románia megúszta a golyót, de a Nyugat továbbra is veszélyben van”

Kijött egy vészjósló szám: elképesztő módon eladósítják magukat a magyarok

Kijött egy vészjósló szám: elképesztő módon eladósítják magukat a magyarok

Jól fizető befektetéssel kecsegtették, százmilliót utalt át csalóknak egy debreceni nyugdíjas

Jól fizető befektetéssel kecsegtették, százmilliót utalt át csalóknak egy debreceni nyugdíjas

Visszakövetelte a tandíjat egy diák, miután kiderült, hogy a tanár ChatGPT-t használt

Visszakövetelte a tandíjat egy diák, miután kiderült, hogy a tanár ChatGPT-t használt