szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

A banner hirdetéseket szinte kizárólag flash-ban készíttetik a hirdetők. Sok esetben csak flash jelenik meg, és ha a flash nem tud megjelenni, akkor nem lesz hirdetés. Pedig a hirdetéskiszolgálók tudnának alternatív képet is megjeleníteni, vagyis ha nincs flash, akkor mondjuk egy gif jelenjen meg - olvasható az Online marketing blog bejegyzésében. De ezt idő- és pénztakarékosságból vagy nem csinálják meg, vagy csak valami nagyon butított, semmire se jó hirdetés lesz belőle. Ahogy terjed az Apple flash-telensége, úgy válhat újra fontossá a nem flash hirdetés - vélekedik a szakértő.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Az Egyesült Államok újabb fegyvereladási csomagot hagyott jóvá Izrael számára

Az Egyesült Államok újabb fegyvereladási csomagot hagyott jóvá Izrael számára

Szőnyeg szélére állítanák az EP-ben a TikTok-vezért a román elnökválasztás miatt

Szőnyeg szélére állítanák az EP-ben a TikTok-vezért a román elnökválasztás miatt

11 milliárd dollárt kell visszafizetnie a vietnami csalónak, hogy megússza a halálos ítéletet

11 milliárd dollárt kell visszafizetnie a vietnami csalónak, hogy megússza a halálos ítéletet

Megvádolták a férfit, aki fedetlenül hagyta az illegálisan fúrt kútját, amelybe beleesve meghalt egy hároméves kisfiú

Megvádolták a férfit, aki fedetlenül hagyta az illegálisan fúrt kútját, amelybe beleesve meghalt egy hároméves kisfiú