szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

A banner hirdetéseket szinte kizárólag flash-ban készíttetik a hirdetők. Sok esetben csak flash jelenik meg, és ha a flash nem tud megjelenni, akkor nem lesz hirdetés. Pedig a hirdetéskiszolgálók tudnának alternatív képet is megjeleníteni, vagyis ha nincs flash, akkor mondjuk egy gif jelenjen meg - olvasható az Online marketing blog bejegyzésében. De ezt idő- és pénztakarékosságból vagy nem csinálják meg, vagy csak valami nagyon butított, semmire se jó hirdetés lesz belőle. Ahogy terjed az Apple flash-telensége, úgy válhat újra fontossá a nem flash hirdetés - vélekedik a szakértő.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Mi történik, ha egy halálos vírus receptjét kérjük a mesterséges intelligenciától?

Mi történik, ha egy halálos vírus receptjét kérjük a mesterséges intelligenciától?

Betilthatják a DeepSeeket az Egyesült Államokban – amerikai chipeket sem vehetne a kínai startup

Betilthatják a DeepSeeket az Egyesült Államokban – amerikai chipeket sem vehetne a kínai startup

Próbálja ki: csinálja ezeket a gyakorlatokat naponta 5 percig, az eredményt meg fogja érezni

Próbálja ki: csinálja ezeket a gyakorlatokat naponta 5 percig, az eredményt meg fogja érezni

A Ford ST és RS nevek életben maradhatnak, de csak elektromosként

A Ford ST és RS nevek életben maradhatnak, de csak elektromosként