szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

A T-Mobile állandó közösségi aktivitása elsősorban a Twitter-fiókra és a Facebook oldalra épül, előbbi 2009 nyara óta működik intenzíven, utóbbi pedig 2009 végén indult el, emellett van egy iWiW Klubjuk is. Hammang szerint minden esetben fontos volt, hogy ne csupán legyenek, hanem jók legyenek ezek a tevékenységek, ezért az indulás előtt egy vaskos anyag készült az előnyökről, lehetőségekről, várható következményekről és nehézségekről, amely az elmélettől a konkrét eszközök szintjéig foglalkozott részletesen a kérdéssel. Nem egyszer fordult elő olyan, hogy a @tmobilehungary felhasználó késő este – értsd 11 után – is válaszolt a felhasználói gondokra. "Úgy gondoljuk, mindez csak egy olyan ember számára lehet testhezálló feladat, aki nem dobja el a billentyűzetet a munkaidő lejártakor és tényleg fontos a számára, amivel foglalkozik. Ez az aktivitás más gondolkodásmódot és kellő empátiát igényel" - mondta a kommnunikációs menedzser a bloggernek. A teljes beszélgetést elolvashatja a Rabbitblogon.
„Bevett magyar szokás, hogy a hatalom minden válságnál megpróbálja visszatolni a konyhába a nőket”

„Bevett magyar szokás, hogy a hatalom minden válságnál megpróbálja visszatolni a konyhába a nőket”

Lázár megígérte: folyamatosan közzéteszik, mi mennyiért épül közpénzből

Lázár megígérte: folyamatosan közzéteszik, mi mennyiért épül közpénzből

Viharos szél és sok eső érkezik hétfőtől

Viharos szél és sok eső érkezik hétfőtől

Gyógyíthatatlan agydaganatot hazudott magának, ezzel lett az egészséginfluenszerek mérgező prototípusa

Gyógyíthatatlan agydaganatot hazudott magának, ezzel lett az egészséginfluenszerek mérgező prototípusa