A T-Mobile a közösségi médiában

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

  • hvg.hu hvg.hu
A T-Mobile a közösségi médiában
A T-Mobile állandó közösségi aktivitása elsősorban a Twitter-fiókra és a Facebook oldalra épül, előbbi 2009 nyara óta működik intenzíven, utóbbi pedig 2009 végén indult el, emellett van egy iWiW Klubjuk is. Hammang szerint minden esetben fontos volt, hogy ne csupán legyenek, hanem jók legyenek ezek a tevékenységek, ezért az indulás előtt egy vaskos anyag készült az előnyökről, lehetőségekről, várható következményekről és nehézségekről, amely az elmélettől a konkrét eszközök szintjéig foglalkozott részletesen a kérdéssel. Nem egyszer fordult elő olyan, hogy a @tmobilehungary felhasználó késő este – értsd 11 után – is válaszolt a felhasználói gondokra. "Úgy gondoljuk, mindez csak egy olyan ember számára lehet testhezálló feladat, aki nem dobja el a billentyűzetet a munkaidő lejártakor és tényleg fontos a számára, amivel foglalkozik. Ez az aktivitás más gondolkodásmódot és kellő empátiát igényel" - mondta a kommnunikációs menedzser a bloggernek. A teljes beszélgetést elolvashatja a Rabbitblogon.
Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?