szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

A T-Mobile állandó közösségi aktivitása elsősorban a Twitter-fiókra és a Facebook oldalra épül, előbbi 2009 nyara óta működik intenzíven, utóbbi pedig 2009 végén indult el, emellett van egy iWiW Klubjuk is. Hammang szerint minden esetben fontos volt, hogy ne csupán legyenek, hanem jók legyenek ezek a tevékenységek, ezért az indulás előtt egy vaskos anyag készült az előnyökről, lehetőségekről, várható következményekről és nehézségekről, amely az elmélettől a konkrét eszközök szintjéig foglalkozott részletesen a kérdéssel. Nem egyszer fordult elő olyan, hogy a @tmobilehungary felhasználó késő este – értsd 11 után – is válaszolt a felhasználói gondokra. "Úgy gondoljuk, mindez csak egy olyan ember számára lehet testhezálló feladat, aki nem dobja el a billentyűzetet a munkaidő lejártakor és tényleg fontos a számára, amivel foglalkozik. Ez az aktivitás más gondolkodásmódot és kellő empátiát igényel" - mondta a kommnunikációs menedzser a bloggernek. A teljes beszélgetést elolvashatja a Rabbitblogon.
Ma hat városban tüntettek az üldözési törvény ellen, és folytatódnak a demonstrációk

Ma hat városban tüntettek az üldözési törvény ellen, és folytatódnak a demonstrációk

Taylor Swift visszavásárolta az életművét

Taylor Swift visszavásárolta az életművét

Hárommilliárd forintos nyereséget ért el a plakátcég, amely már Simicska és Mészáros tulajdonában is volt

Hárommilliárd forintos nyereséget ért el a plakátcég, amely már Simicska és Mészáros tulajdonában is volt

Elon Musk: Mondtam a kis X-nek, hogy gyerünk, üss meg! Erre megütött

Elon Musk: Mondtam a kis X-nek, hogy gyerünk, üss meg! Erre megütött