szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

A T-Mobile állandó közösségi aktivitása elsősorban a Twitter-fiókra és a Facebook oldalra épül, előbbi 2009 nyara óta működik intenzíven, utóbbi pedig 2009 végén indult el, emellett van egy iWiW Klubjuk is. Hammang szerint minden esetben fontos volt, hogy ne csupán legyenek, hanem jók legyenek ezek a tevékenységek, ezért az indulás előtt egy vaskos anyag készült az előnyökről, lehetőségekről, várható következményekről és nehézségekről, amely az elmélettől a konkrét eszközök szintjéig foglalkozott részletesen a kérdéssel. Nem egyszer fordult elő olyan, hogy a @tmobilehungary felhasználó késő este – értsd 11 után – is válaszolt a felhasználói gondokra. "Úgy gondoljuk, mindez csak egy olyan ember számára lehet testhezálló feladat, aki nem dobja el a billentyűzetet a munkaidő lejártakor és tényleg fontos a számára, amivel foglalkozik. Ez az aktivitás más gondolkodásmódot és kellő empátiát igényel" - mondta a kommnunikációs menedzser a bloggernek. A teljes beszélgetést elolvashatja a Rabbitblogon.
Egyre kevesebb a dohánybolt, több száz településen már nincs is

Egyre kevesebb a dohánybolt, több száz településen már nincs is

Elkezdték árulni az átlátszó, vezeték nélküli tévét

Elkezdték árulni az átlátszó, vezeték nélküli tévét

Jogvédő szervezetek szerint Szaúd-Arábiában 2024-ben végezték ki a legtöbb halálraítéltet

Jogvédő szervezetek szerint Szaúd-Arábiában 2024-ben végezték ki a legtöbb halálraítéltet

Ebből az egyszerű tesztből mindössze 30 másodperc alatt kiderül, hogyan öregszik

Ebből az egyszerű tesztből mindössze 30 másodperc alatt kiderül, hogyan öregszik