Nyaraljon izgalmasabban, mint Orbán Viktor a távoli horvát szigeten, delfinekkel és földalatti labirintussal
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
A több lábon állás egy vállalkozás számára kiemelten fontos dolog. De ha ez így van, akkor vajon szabad-e a cégünket egyféle marketinghez kötni? - tette fel a kérdést az Online Marketing blog írója.
Ha vállalkozást csinálunk, ami egy weboldalra (vagy weboldalak sorára) épül, és arra számítunk, hogy jönnek a látogatók a Google-ből, akkor vajon mennyire fogunk egy dologtól - jelesül a Google-től - függni? Mennyire stabil a vállalkozás, amikor a forgalmunk csak Google-forgalom: hirdetések és természetes találatok? Több helyen lehet olvasni, hogy a kereső a minden, a tökéletes megoldás, az a fajta Szent Grál, amely elhozza nekünk az öröklétet, s ezzel szinte egyet is ért a blog szerzője. Hiszen nincs olyan eszköz, amely minőségibb forgalmat, olcsóbb konverziót adna, mint a Google - véli. A teljes bejegyzést és véleményt az Online Marketing blogon olvashatja el, kattintson.
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.