Szabad-e a cégünket egyféle marketinghez kötni?
Mire jó az SMO?
Az SMO-t (Social Media Optimization) nem akkor kell használni, ha több látogatót akarunk. De akkor mire való, mire jó? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.
Mennyi regisztrációval twitterezzünk?
Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.
Parlamenti pártok a hálózat csapdájában
Barack Obama sikerén felbuzdulva itthon is kötelességüknek érzik a politikai tanácsadók, hogy a netre tereljék ügyfeleiket. Az Egyesült Államokban 2008-ban bevált módszereknek viszont nyomát sem látjuk Magyarországon.
Steve Jobs esete a bannerekkel
Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.
Itthon nem működik a területi alapú online hirdetés
Az Online Marketing blog szerzője bemutatja, miért nem működik Magyarországon az interneten keresztül történő, területi alapú célzott hirdetés.