szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A BKV megítélése manapság nem túl pozitív, amire a Kommunikációs Osztály is ráébredt, ezért celebekkel próbálják a renoméjukat visszaállítani - olvasható Hampuk Richárd blogján.

A renomé helyreállítására a BKV Kommunikációs Osztálya egy tervet dolgozott ki, amelybe leginkább a BKV sofőröket vonták be. A Kommunikációs Osztály szerint: "... az emberek általában odafigyelnek a híres emberekre, a közismert személyiségekre és az ún. celebekre, sőt egy kicsit követendő példának is tekintik őket. Szeretnénk bemutatni nekik, vagyis a közvéleménynek, az utasoknak azokat, akik a járatainkon utaznak, hogy lássák, kikkel találkozhatnak a BKV járművein és elmondani azt is, hogy ha ezek az emberek BKV-znak, valószínűleg elégedettek velünk" - áll a BKV Kommunikációs Igazgatójának a BKV sofőrjeinek írott levelében. A teljes levél tartalmát elolvashatja a blogon, valamint azt is megtudhatja, hogyan vonták be a sofőröket az "akcióba". Részletekért látogasson el a blogra.
hvg.hu Napi merítés

Gordon Brown kommunikációs baklövése

Egy héttel a brit parlamenti választások előtt súlyos hibát vétett Gordon Brown munkáspárti miniszterelnök. Mondhatni kommunikációs ballépések sorozatát vétette. Erről ír Hampuk Richárd politikai kommunikációval foglalkozó blogján.

Azt nem tudjuk, Trump mit lép holnap, azt viszont igen, hogy Európa nem bírja követni a tempót

Azt nem tudjuk, Trump mit lép holnap, azt viszont igen, hogy Európa nem bírja követni a tempót

Lázár szinte sikerként beszél a 300 pótlóbuszról, Vitézy szerint ez a kóklersége szimbóluma

Lázár szinte sikerként beszél a 300 pótlóbuszról, Vitézy szerint ez a kóklersége szimbóluma

Újra kellett éleszteni egy nőt a csíksomlyói búcsún

Újra kellett éleszteni egy nőt a csíksomlyói búcsún

„Vörös tatárjárás” és „vörös farsang”, hamis hősök, tabutémák gyilkosa – könyvheti HVG-mustra, 1. rész

„Vörös tatárjárás” és „vörös farsang”, hamis hősök, tabutémák gyilkosa – könyvheti HVG-mustra, 1. rész