szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A BKV megítélése manapság nem túl pozitív, amire a Kommunikációs Osztály is ráébredt, ezért celebekkel próbálják a renoméjukat visszaállítani - olvasható Hampuk Richárd blogján.

A renomé helyreállítására a BKV Kommunikációs Osztálya egy tervet dolgozott ki, amelybe leginkább a BKV sofőröket vonták be. A Kommunikációs Osztály szerint: "... az emberek általában odafigyelnek a híres emberekre, a közismert személyiségekre és az ún. celebekre, sőt egy kicsit követendő példának is tekintik őket. Szeretnénk bemutatni nekik, vagyis a közvéleménynek, az utasoknak azokat, akik a járatainkon utaznak, hogy lássák, kikkel találkozhatnak a BKV járművein és elmondani azt is, hogy ha ezek az emberek BKV-znak, valószínűleg elégedettek velünk" - áll a BKV Kommunikációs Igazgatójának a BKV sofőrjeinek írott levelében. A teljes levél tartalmát elolvashatja a blogon, valamint azt is megtudhatja, hogyan vonták be a sofőröket az "akcióba". Részletekért látogasson el a blogra.
hvg.hu Napi merítés

Gordon Brown kommunikációs baklövése

Egy héttel a brit parlamenti választások előtt súlyos hibát vétett Gordon Brown munkáspárti miniszterelnök. Mondhatni kommunikációs ballépések sorozatát vétette. Erről ír Hampuk Richárd politikai kommunikációval foglalkozó blogján.

Sokoldalú, titkos GPS segíti a tengeri teknősöket

Sokoldalú, titkos GPS segíti a tengeri teknősöket

Fenyegetés miatt kiürítették a bécsi főpályaudvart

Fenyegetés miatt kiürítették a bécsi főpályaudvart

Már itt is a döntés: az Orbán-kormány 470 millióval tolja meg a szombathelyi sportklubot

Már itt is a döntés: az Orbán-kormány 470 millióval tolja meg a szombathelyi sportklubot

Pörögve repült ki az autópályáról egy kocsi, amelynek elaludhatott a sofőrje

Pörögve repült ki az autópályáról egy kocsi, amelynek elaludhatott a sofőrje